• Ja helaas pindakaas!
    Ik kreeg net het bericht binnen dat de moddies hier me weg wilde hebben. Heel spijtig inderdaad.
    Ik kan zeker niet zeggen dat ik er de laatste tijd veel was, nee.
    Reden daarvoor was dat ik naast mijn echte werk wat elke dag van 9 tot 6, of soms zelf tot half 11 is, en daarnaast het runnen van een fanclub, vaak leidt tot minder online komen op Quizlet.

    Verder ben ik geloof ik een te sarcastische bitch to handle here, en zijn ze me liever kwijt dan rijk. Behalve Randomrythm natuurlijk <3 ^^
    Dus bij deze, ik ben geen moderator meer!

    Treuren kan ik er niet om, aangezien geen enkel mod verder het lef had zelf naar me toe te komen in deze kwestie, wat ik erg humoristisch vind.
    Blijkbaar miste dat 'respect' voor mijn verdere inzet die ik als moderator hier al die tijd heb gegeven.

    Maargoed aan alle andere op Quizlet, spam maar naar hartelust, want ik zal je niet meer straffen.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2010 - 22:23 ]

    Cherished schreef:
    (...)
    Droogheid, grapje van een user hier :'D

    Oh, Oke ;'3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Omg, jullie zijn kinderachtig bezig.

    Sonja schreef:
    zeg wat zit iedereen te zeiken over aandacht, dat wil je zelf anders ook wel want als je geen aandacht wilt ga je niet op een forum of überhaupt op het internet. Ik weet niet of je het weet maar zonder aandacht kan je niet leven x]
    Dus kom maar op met die aandacht :D

    -geeft Sonja lekker veel aandacht-


    We can only learn to love by loving.

    OverMyHead schreef:
    Ik vind jullie zo grappig ¬¬
    Weten jullie nog wat er gebeurde toen de mods gingen staken? Nou, iedereen sméékte haast dat ze terugkwamen.
    Moeten jullie jezelf nu eens horen. Pfft, wat een teringzooi.

    Straks kom jij nog smeken dat Tara terug moet komen :')

    [ bericht aangepast op 3 jan 2010 - 20:30 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    OverMyHead schreef:
    Ik vind jullie zo grappig ¬¬
    Weten jullie nog wat er gebeurde toen de mods gingen staken? Nou, iedereen sméékte haast dat ze terugkwamen.
    Moeten jullie jezelf nu eens horen. Pfft, wat een teringzooi.


    Ik niet.
    Niet Iedereen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Shambhala schreef:
    *Pumps to u all -not all-*

    Het hoort zo dat de beheerder dat tegen haar zegt .____. DOOOOOOOOOOOH. En, wat maakt het uit dat ze geen Mod is? Ze was er amper (Goede reden waarom ze 'ontslagen' is) dus waarom haar zo erg missen? En als gewone user, verandert ze toch niet? -Ohnee, haar naam is blauw. De wereld gaat ten onder-.

    Se-ri-eus. Ik heb niks tegen Tara, ik ken haar niet, ik heb niks tegen de Mods. NIEMAND zit fout. Ofja.. eigenlijk iedereen die hier reageert een beetje... Err... jullie snappen me wel denk ik.
    Het gaat niet om een blauwe, of rode naam. Veel weten misschien al, dat vooral Tara[en ook een paar andere natuurlijk] een jaar of 2/3 geleden hier heel wat opgeknapt heeft, ook met het spammen. Ze heeft niet alleen veel leden op het spammen aangesproken, maar ook misschien wel honderde topics verwijderd. Niet alleen de topics na het spamverbod, maar ook de topics die ervoor zijn gemaakt. En nogmaals, niet alleen Tara deed dat, ook genoeg andere mods. Maar Tara heeft heel veel hier op orde gebracht, ookal waren sommige leden[waaronder ik soms, ja] er afentoe ook niet al te blij mee. En na al dat werk, begrijp ik maar al te goed dat het niet leuk is om zo uit de 'crew' gezet te worden.
    En ja, ik geloof best dat de andere mods daar een reden voor hebben.

    Geesz schreef:
    (...)

    Ik heb nog nooit zoveel liefde gevoeld :D

    Natuurlijk niet! Hoe kan dat ook? Als je eenmaal hier bent geweest wil je nooit meer weg!


    rules don't stop me

    Niet iedereen smeekte.
    En ik kies geen partij.
    Ik vind dat plaatje gewoon leuk. Ghaa.

    En ik vind dat Tara boos/sarcastisch mag zijn maar ik heb niets tegen de andere mods.


    everything, in time

    Geesz schreef:
    Ik wist wel dat er nooit ruzie zou komen op Quizzel! :'D

    Haha.
    Ruzie :Y) Ruzie :Y)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Ik ben ook neutraal. :'DD

    Yeah right. :')

    OverMyHead schreef:
    Ik vind jullie zo grappig ¬¬
    Weten jullie nog wat er gebeurde toen de mods gingen staken? Nou, iedereen sméékte haast dat ze terugkwamen.
    Moeten jullie jezelf nu eens horen. Pfft, wat een teringzooi.

    Idd, ik heb een dejavu nu.


    -

    xBUSTED schreef:
    (...)

    oh hail enigma _O_

    Want ik vind hem geniaal ;o!



    -voelt zich nu een of andere heilige haha-


    We can only learn to love by loving.

    Nog een keer dan maar: Het is de taak van de beheerder Rutger het aan haar te vertellen.

    Waarom bitchfight'en we eigenlijk? Omdat de MODs het haar niet hebben vertelt?

    Laten we het maar zingen: Ieeeeeeeeeeeedereeeeen is geliiiiijk, Woeeehoeeehoeee. Allemaal samen! Iedereeeeeeen...

    *Pumps*


    I live for the applause, you will die for it.

    Enigma schreef:
    (...)
    -geeft Sonja lekker veel aandacht-

    Dankje dat had ik nodig :D

    [ bericht aangepast op 3 jan 2010 - 20:31 ]

    Lordy schreef:
    (...)
    Natuurlijk niet! Hoe kan dat ook? Als je eenmaal hier bent geweest wil je nooit meer weg!


    Vooral de mods zijn zó liefdevol! :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'