• Wat een complete klote zooi is het vandaag op quizlet. Sorry dat ik het zeg hoor, maar respect is vandaag hier ver te zoeken. Overal is ruzie en dan vinden mensen het gek dat users quizlet willen verlaten?

    Quizlet is al een tijdje meer een oorlogsland dat een site waar je vrienden kan maken. Bah.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Wtf, eerst waren er 31 reacties en nu nog maar 30.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Onderbroek schreef:
    Wtf, eerst waren er 31 reacties en nu nog maar 30.

    Nid had dubbelpost.


    I recycle my thoughts.

    Ja ik had een dubbelpost.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Waarom mogen mod's wel hun berichten verwijderen en users niet? Even sirieus Oo"


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Onderbroek schreef:
    Waarom mogen mod's wel hun berichten verwijderen en users niet? Even sirieus Oo"

    Omdat anders de kans groot is dat heel veel berichten verwijdert worden. Wij verwijderen de berichten alleen als het echt nodig is.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mee eens.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik heb niks gemerkt...
    Ik vond het vandaag best gezellig. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ladybird schreef:
    En dit soort topics maken het állemaal weer helemaal beter! :)
    Mocht je het niet doorhebben, dikke sarcasme in de zin hierboven.. Het helpt beter om leuke topics aan te maken dan dit soort topics, want daar wordt ook niemand meer blij van.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Couldn't agree more. (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Je hebt gelijk, maar van dit soort topics komen er juist discussies en dat is nou nét hetgene wat de sfeer verpest hier op Quizlet. Nog even en de helft stapt op.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Het kan me eigenlijk niks schelen hoe Q is :') Ik heb het hier nooit zo geweldig gevonden.


    -

    Mods maken een topic over de sfeer op Quizlet verbeteren en dan gaan ze zelf lullig tegen één iemand doen. Vind je het gek dat mensen dan boos worden :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Rosebeat schreef:
    Mods maken een topic over de sfeer op Quizlet verbeteren en dan gaan ze zelf lullig tegen één iemand doen. Vind je het gek dat mensen dan boos worden :'D


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny