• Wat een complete klote zooi is het vandaag op quizlet. Sorry dat ik het zeg hoor, maar respect is vandaag hier ver te zoeken. Overal is ruzie en dan vinden mensen het gek dat users quizlet willen verlaten?

    Quizlet is al een tijdje meer een oorlogsland dat een site waar je vrienden kan maken. Bah.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Met sommige reacties die users geven maak je inderdaad geen vrienden.


    rules don't stop me

    harrrrdstikke gezellig juist. 8D

    Cherished schreef:
    harrrrdstikke gezellig juist. 8D



    Zo'n reactie verwachtte ik wel van jou :'D
    niet gemeen bedoeld ofzo hoor Tara


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Onderbroek schreef:
    (...)
    Oh ja, laat ik eens even een topic aanmaken waarin staat dat ik o zo vrolijk ben. Weetje wat? Laat ik dat maar niet doen, straks komen er weer mensen aan die kutreacties plaatsen en waar ik de schuld van krijg.

    Sorry dude, zo was het ook niet bedoeld.
    Maar eigenlijk.. Vind ik dat nog wel een goed idee. Waarom zou iemand er iets op tegen hebben dat je probeert de boel een beetje op te vrolijken..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    @Laura [?]
    mijn reactie was totaal sarcastisch bedoeld, dat je het weet. soms moet je dingen niet zo serieus nemen, zeker niet van mij ;x


    We can only learn to love by loving.

    En we gaan niet zo tekeer in dit topic als in dat andere topic. Wel even ontopic blijven. Het is nu even een chaos, maar dat gaat wel weer over. We proberen nu juist Quizlet te verbeteren en dat gebeurd niet als iedereen zo doet. Het is niet in een keer peis en vree, maar we werken eraan en we hopen dat jullie dat ook willen doen. Dus bij deze.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nid schreef:
    En we gaan niet zo tekeer in dit topic als in dat andere topic. Wel even ontopic blijven. Het is nu even een chaos, maar dat gaat wel weer over. We proberen nu juist Quizlet te verbeteren en dat gebeurd niet als iedereen zo doet. Het is niet in een keer peis en vree, maar we werken eraan en we hopen dat jullie dat ook willen doen. Dus bij deze.

    Hoezo, er wordt toch niks stoms gezegd in dit topic.. Ö


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Sorry. Ik praat poep


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Nid schreef:
    En we gaan niet zo tekeer in dit topic als in dat andere topic. Wel even ontopic blijven. Het is nu even een chaos, maar dat gaat wel weer over. We proberen nu juist Quizlet te verbeteren en dat gebeurd niet als iedereen zo doet. Het is niet in een keer peis en vree, maar we werken eraan en we hopen dat jullie dat ook willen doen. Dus bij deze.


    Sorry, maar wat doen wij verkeerd?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Onderbroek schreef:
    (...)
    Oh ja, laat ik eens even een topic aanmaken waarin staat dat ik o zo vrolijk ben. Weetje wat? Laat ik dat maar niet doen, straks komen er weer mensen aan die kutreacties plaatsen en waar ik de schuld van krijg.



    HAHAHAHAHA XD


    "Let them eat cake!"

    Onderbroek schreef:
    Sorry. Ik praat poep

    Hahaha die vond ik leuk.


    I recycle my thoughts.

    Ladybird schreef:
    (...)
    Hoezo, er wordt toch niks stoms gezegd in dit topic.. Ö

    Nog niet nee, maar ik doe gewoon even mijn zegje voordat het hier ook gaat uitlopen en het was gewoon mijn antwoord op het startbericht. (krul)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eigenlijk kan me dat allemaal geen lul schelen, ik doe lekker verder waaar ik mee bezig ben. (:

    Geesz schreef:
    (...)


    Zo'n reactie verwachtte ik wel van jou :'D
    niet gemeen bedoeld ofzo hoor Tara

    Haha gelukkig maar.
    Humor wat 1 topic kan aanrichten.

    BLEOSNIOEJPWNDIW!
    iedereen zeikt altijd maar.
    -zeik-

    [ bericht aangepast op 3 jan 2010 - 20:00 ]


    blame the bully.