• Ik moet hier nog een heel boekverslag maken van een boek en ik ben zo aan de helft en ik heb echt geen fakking zin meer. >< ik wil iets anders doen, ik wil foto's bewerken. 8D
    Heeft iemand tips om me te laten doorwerken?

    Zoek een kant en klaar boekverslag op internet =]


    Proud.

    Nee, ik kan daar ook niet aan doorwerken in een stuk ='D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Muziek opzetten? Dan begin ik altijd eerder aan mijn huiswerk :'D

    Doorwerken, of neem enkele minuten pauze?

    Beauxbatons schreef:
    Zoek een kant en klaar boekverslag op internet =]

    Dat gaat niet, wij moeten dat volgens een bepaalde manier opstellen.

    + mijn muziek speelt al de hele tijd.

    Dat is herkenbaar :')
    Misschien met jezelf afspreken dat je nu een half uurtje eraan probeert te werken en dan wat leuks gaat doen enz.?
    Of je gaat nu eerst wat leuks doen en dan aan het werk. Voor mij werkt het weleens.


    I clicked my heels and wished for you.

    whieie beloof jezelf steeds een stukje chocola na elke bladzijdexD
    bij mij werkt het

    Bravery schreef:
    Dat is herkenbaar :')
    Misschien met jezelf afspreken dat je nu een half uurtje eraan probeert te werken en dan wat leuks gaat doen enz.?
    Of je gaat nu eerst wat leuks doen en dan aan het werk. Voor mij werkt het weleens.

    Dat werkt niet bij mij, dan doe ik het helemaal niet meer.

    Probeer door te doen met de gedachte dat je zo nog heel de avond andere dingen kunt doen...
    Of lees de samenvatting v/j boek eerst op het internet, dan weet je de grote lijnen van het verhaal al (het einde).


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Werk of ik praat niet meer met je.

    Unhearted schreef:
    Werk of ik praat niet meer met je.

    Dat zou kunnen werken...

    Candlelight schreef:
    (...)
    Dat zou kunnen werken...

    Waarom denk je dat ik het zeg?

    Ik begin altijd op het laatste moment dan kan ik niet anders dan doorwerken. Maar dat zou ik je niet aanraden om te doen ;x


    You're a star in heaven.

    NEE.KUT.
    Dankjewel, je herinnert mij eraan dat ik ook nog een boekverslag moet maken voor engels, in welgeteld.. 3 dagen. Crap .__________.
    Als ik door moet werken zet ik om het uur in de agenda van mijn telefoon 'DOORWERKEN!!', met alarm. Op een begeven moment word je daar zo gek van dat je wel doorwerkt :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.