• Ja ik heb vandaag in feite drie verjaardagen ;x maar ik ga er maar naar een waar ik waarschijnlijk niet kan komen omdat ik de weg niet weet + er ligt zoveel sneeuw en ik meot binnendoor fietsen waar ze dus geen sneeuw ruimen ;x het wordt mijn dood haha

    wie is er ook druk?;3

    edit ;
    o ja ik moet ook nog hw maken, boeien ;x

    [ bericht aangepast op 3 jan 2010 - 10:18 ]


    We can only learn to love by loving.

    druk ben ik niet maar ja jong echt zo veel dat het heeft gesneeuwd o_O te bedenke dat de dgn ervoor nix meer lag..dacht ik eindelijk dat we er van af wrn:(
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik moet mijn hw maken en dat is veeeeeeeel!


    -

    Ik ook, ik moet nog huiswerk maken. Vanavond heb ik een verjaardag, ik moet ook nog mijn boek lezen voor mijn boekverslag, verder moet ik ook nog de films kijken die ik gehuurd heb (ze moeten morgen al terug) En mijn kamer opruimen! ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ga naar familie.
    En ik moet nog asociaal veel huiswerk maken maar ik heb echt geen zin :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik moet maar eens huiswerk gaan maken. Dit wordt echt een top dag.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Hier ligt er geen sneeuw :'D
    En vandaag heb ik helemaal niets te doen.


    Never run out of reasons to smile...

    Unfaltering schreef:
    Hier ligt er geen sneeuw :'D
    En vandaag heb ik helemaal niets te doen.

    Mag ik dan met jou ruilen?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik ga vandaag uitrusten. Ik heb hw vrij & ik kom net terug van een ontspannen vakantie ahum. Ik heb mijn voet gekneusd en mijn knieën zijn blauw. ._.


    when words fail, music speaks.

    Hw maken/schrijven/familie bezoek. Al gaat dat laaste niet door, want ik heb geen zin.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Hier ligt geen sneeuw, maar best. Ze hebben verkeerd voorspeld ='D En ik ga vandaag mijn opa bezoeken en een boek lezen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ga vandaag strippoker gaan spelen en ik kan helemaal niet pokeren :'D achja, er ligt geen sneeuw hier dus geraak ik er makkelijk :Y)


    Happiness hit her like a train on a track