• het gaat heten;;
    Who's gonna be ma girl?

    Het word zoiets zoals;;
    a shot at love with tila tequila (of hoe dat mens ook heet) op MTV.
    Weetjewel?
    15 meisjes strijden om het hart van Justin Bieber en elke week valt er iemand af?

    Snapje?

    Oké, geweldig x)

    Als je een rol wil, vul dit even in;;

    Volledige naam;
    Leeftijd;
    Hobby's;
    foto;
    Broers/zussen;
    Tekstje;
    Misschien iets extra ofzo?;


    Rollen nog vrij;

    [ bericht aangepast op 5 jan 2010 - 18:04 ]

    Volledige naam; Jasmin Parker.
    Leeftijd; 15
    Hobby's; dansen, chillen, uitgaan, shoppeen.
    foto; http://th01.deviantart.com/fs14/300W/f/2007/097/e/8/Hanna_Beth_by_Klariza.jpg
    Broers/zussen; 1broer van 17.
    Tekstje; hyee guys,
    ik ben Jasmin Parker,
    en ik ben 15 jaar.
    mijn hobby's zijn : dansen,chillen,uitgaan en shoppen.
    ik heb 1 broer van 17,
    waar ik super goed mee kan opschieten
    mijn ouders zijn gescheiden
    en ik woon bij mn moeder.
    kissesss(K)
    Misschien iets extra ofzo?; -

    [ bericht aangepast op 2 jan 2010 - 21:10 ]


    ' en baby, maybe komt het ooit goed.

    HABIBI schreef:
    Volledige naam; Jasmin Parker.
    Leeftijd; 15
    Hobby's; dansen, chillen, uitgaan, shoppeen.
    foto; http://th01.deviantart.com/fs14/300W/f/2007/097/e/8/Hanna_Beth_by_Klariza.jpg
    Broers/zussen; 1broer van 17.
    Tekstje; (minstens 7 zinnen) -snaptnietwatjehiermeebedoeld-
    Misschien iets extra ofzo?; -

    Tekstje is gewoon een tekst waarin je jezelf voorstelt ;p

    GiniiSmuurff schreef:
    (...)

    hihi oke,
    ik heb ingevuld!


    ' en baby, maybe komt het ooit goed.

    Volledige naam; Amy kaylee Palmer.
    Leeftijd; 15
    Hobby's; Dansen, teksten schrijven, uitgaan.
    foto;http://inyourface.freedomblogging.com/files/2008/07/miley-cyrus-071808-112392.jpg
    Broers/zussen; Zusje van 11 Nikki Saphira Palmer en broer van 18 Stefan Mike palmer.
    Tekstje; (minstens 7 zinnen)
    Hee.
    My name is; Amy Kaylee Palmer. 15 jaar geleden kwam de ooievaar een meisje afgeven bij mij thuis, om precies te zijn op 13 oktober. Ik hou ervan om uit te gaan en ben dan ook een echt feestbeest. Mijn ouders zijn gescheiden en ik woon als enigste bij mijn vader, met mijn moeder kon ik het nooit zo goed vinden. Wel moeilijk hoor, als je voor de eerste keer ongesteld word en zelf alles moet gaan kopen. Mijn beste vriendin Kandice is 16 en is er altijd voor me.
    Wil je meer weten, Just ask me.

    Baaaaaaai <3
    Misschien iets extra ofzo?;

    Ouders gescheiden, wordt aardig verwent maar toch met beide benen op de grond gehouden, is stiekum ontmaagd toen ze 14 was door de broer van Kandice. -ze was dronken XD-

    wanneer weet je of je mee doet?


    ' en baby, maybe komt het ooit goed.

    Ik wil er een, info komt;

    Volledige naam; Samira Lievlot.
    Leeftijd; 16.
    Hobby's; Zingen, skateboarden, voetballen, surfen, tekenen, gitaar spelen, en piano spelen.
    foto; Samiraaa.
    Broers/zussen; één Zus, Sara, en twee broertjes, Ethan en Nick.
    Tekstje;
    Hoi ik ben Samira Lievlot, ik ben 16 jaar, en ik heb 1 zus van 18, en 2 broertjes, ze zijn een tweeling, ze zijn 12. Mijn vrienden zijn belangrijk enzo. Mijn vrienden noemen mijn meestal hyper en druk, maar soms ben ik ookwel rustig. en mijn vrienden zeggen dat ik wel bij justin bieber zou passen, omdat ik zijn muziek geweldig vindt. Dat vindt ik ook wel. Maaroke, dat was het dus wel zo'n beetje.
    Doeeeeeeeei. x'3
    Misschien iets extra ofzo?; Samira heb een goede conditie, omdat ik aan Skateboarden, surfen en voetbal doe.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2010 - 22:04 ]


    Smiling but close to tears.

    HABIBI schreef:
    wanneer weet je of je mee doet?


    nadat STARDUSTx het heeft ingevuld zal ik de eerste bekentmaken ;p

    Volledige naam; Sophie Georgie Cider.
    Leeftijd; 15.
    Hobby's; Muziek luisteren, gitaar spelen, mini-films maken en kijken.
    foto; http://georgiehenley.us/wp-content/uploads/2009/03/7.jpg
    Broers/zussen; Geen.
    Tekstje; Hoi, ik ben Sophie, 15 jaar en kom oorspronkelijk uit Londen. Sinds twee jaar woon ik in Vancoucer, Canada. Sommige bespotten mijn accent, maar ik ben er trots op. Ik luister veel verschillende soorten muziek, en dat de hele dag door. Verder hou ik van films en dan vooral in het fantasie-genre, ik speel gitaar én ben verslaafd aan chocolade.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2010 - 16:04 ]


    hoi, jij bent leuk.

    WILLIAM schreef:
    Volledige naam; Sophie Georgie Cider.
    Leeftijd; 14.
    Hobby's; Muziek luisteren, gitaar spelen, mini-films maken en kijken.
    foto; [url=http://georgiehenley.us/wp-content/uploads/2009/03/7.jpg[/url]Sophie.[/url]
    Broers/zussen; Geen.
    Tekstje;
    Misschien iets extra ofzo?;
    Rest komt nog.

    Je fto werkt niet :S
    Heb je misschien een andere link ofzo?

    GiniiSmuurff schreef:
    (...)
    Je fto werkt niet :S
    Heb je misschien een andere link ofzo?

    Tuurlijk, zal even zoeken. :Y)


    hoi, jij bent leuk.

    Info komt


    You can run but not hide

    AAAAAAAAAAAAA
    IK HEB UN ROL (hoera)


    ' en baby, maybe komt het ooit goed.

    Volledige naam; Renée Lisa Stewart.
    Leeftijd; 14
    Hobby's; Piano selen, gitaar spelen, zingen, dansen, schrijven, fotografie en winkelen.
    foto; Renée Lisa en haar broer.
    Broers/zussen; Één oudere broer Cameron hij is 18 en ze kunnen het heel goed samen vinden. En ze heeft een (half)zusje die pasgeboren is dat zusje heet Yasmine.
    Tekstje; Hallo, mijn naam is Renée Lisa en ik ben 14 jaar. Ik heb veel hobby's maar mijn grootste hobby's zijn toch wel zingen en piano spelen. Ik heb donkerbruin haar met een rode gloed en blauwe ogen. Ik upload vaak filmpjes van mezelf op youtube. Ik heb één oudere broer Cameron hij betekend heel veel voor mij. Mijn ouders zijn gescheiden en mijn vader heeft pas een kind gekregen met zijn nieuwe vriendin. Hun kind heet Yasmine. Met mijn moeder ging het niet goed meer na dit nieuws en met mijn vader wil ik niet veel meer te maken hebben dus ben ik bij mijn broer gaan wonen. Ik ben van mezelf erg verlegen maar ik kan me er wel overheen zetten, ik ben altijd vrolijk maar als je me beter leert kennen weet je wat er echt in mij omgaat. Ook bent ik zeer creatief, lief, zorgzaam en behulpzaam. En nu ben ik opzoek naar mijn ware liefde en heb ik mijzelf ingeschreven om Justin' ware liefde te worden.
    Misschien iets extra ofzo?; Ze heeft een goed mode gevoel en is redelijk verlegen maar kan wel voor zichzelf opkomen. En haar moeder is Frans en haar vader engels. Ze spreekt beide talen vloeiend.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2010 - 14:01 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Volledige naam: Blair O'Connor
    Leeftijd: 15
    Hobby's: Lezen, muziek luisteren, tekenen, dansen.
    foto: http://www.wmagazine.com/images/celebrities/archive/2006/01/cear_olsen_01_v.jpg
    Broers/zussen: 1 zus van 18
    Tekstje: Hey, ik ben dus Blair O'Connor, 15 jaartjes jong. Ik heb een zus (britt) van 18 waar ik goed mee overweg kan, helaas studeert ze nu aan harvard university en zie ik haar vrij weinig. Verder over mezelf, ik heb bruine lange haren en licht blauwe ogen, ik heb een slank figuur en word vaak ouder geschat dan 15. Ik ben vrij rustig en aardig, maar ik kan ook een echte feestbeest zijn.

    Misschien iets extra ofzo?: ..

    [ bericht aangepast op 2 jan 2010 - 22:05 ]


    You can run but not hide

    Volledige naam;Joanna delannp
    Leeftijd;17
    Hobby's;zingen ,weggaan met vrienden,
    foto;joanna delanno
    Broers/zussen;enig
    Tekstje; houd van zingen haar droom is om ooit zangeres te woren, ze zeer sociaal ,houd van muziek en van uitgaan, ze kan nogal sluw zijn en aanvallend uit de hoek komen , ze wil altijd haar zin , en voorderest is ze koppig en slim
    Misschien iets extra ofzo?;


    you can handle it all ,if you believe in your self*