• Hoi! Daar ben ik weer, met een klein probleem [voor mij is het wel een groot probleem]

    Iedereen op mijn school kent me als het girlie meisje. Het meisje met de skinny jeans en de nieuwste shirtjes. Maar zo ben ik niet! Ik hou van trainingsbroeken en gewone shirtjes en gympen, maar dat accepteren ze niet! Ik doe zo verschrikkelijk graag mijn haar in een paardenstaart, dat heb ik tot mijn 11e gedaan. Maar nu op de middelbare school [ik zit in de 2e] word het niet gerespecteerd. Ik krijg opmerkingen van 'Je hebt een dik en lang hoofd als je een paardenstaart draagt'. En ik weet dat ik zulke opmerkingen moet negeren maar ze zeggen het elke uur van de dag tegen me op school! De lerares of me ouders zeggen dan; Trek je er niets van aan, het staat leuk! Maar...als het zo vaak tegen je gezegt word; dan kan je dat niet negeren. Ik voel me altijd heel rot nu, want ik kan niet in de kleren lopen waar ik het liefst in loop. Me vrienden zeggen dan dat dat niet staat. En als ik zeg dat ik het wel leuk vind, dan kijken ze me aan van; Oké, raar zeg. Dus ik word er een beetje ongelukkig van, :(

    En misschien lijkt dit probleem niet erg, maar voor mij is dat het wel. (huil)


    Proud.

    Gewoon blijven negeren. Je moet tegen ze zeggen: Ik doe wat ik leuk vind. Ik zit ook in de 2e en draag ook gewoon een paardenstaart hoor! (A) Als ze je niet accepteren zoals je bent, moeten hun dat weten. ;) Maak anders tegen opmerkingen van: Dat losse haar staat jou niet of stom shirtje heb je aan. Dan weten hun ook eens hoe dat voelt. (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.