• Hoi! Daar ben ik weer, met een klein probleem [voor mij is het wel een groot probleem]

    Iedereen op mijn school kent me als het girlie meisje. Het meisje met de skinny jeans en de nieuwste shirtjes. Maar zo ben ik niet! Ik hou van trainingsbroeken en gewone shirtjes en gympen, maar dat accepteren ze niet! Ik doe zo verschrikkelijk graag mijn haar in een paardenstaart, dat heb ik tot mijn 11e gedaan. Maar nu op de middelbare school [ik zit in de 2e] word het niet gerespecteerd. Ik krijg opmerkingen van 'Je hebt een dik en lang hoofd als je een paardenstaart draagt'. En ik weet dat ik zulke opmerkingen moet negeren maar ze zeggen het elke uur van de dag tegen me op school! De lerares of me ouders zeggen dan; Trek je er niets van aan, het staat leuk! Maar...als het zo vaak tegen je gezegt word; dan kan je dat niet negeren. Ik voel me altijd heel rot nu, want ik kan niet in de kleren lopen waar ik het liefst in loop. Me vrienden zeggen dan dat dat niet staat. En als ik zeg dat ik het wel leuk vind, dan kijken ze me aan van; Oké, raar zeg. Dus ik word er een beetje ongelukkig van, :(

    En misschien lijkt dit probleem niet erg, maar voor mij is dat het wel. (huil)


    Proud.

    lekkere vrienden heb je dan


    ' en baby, maybe komt het ooit goed.

    Meisie, je moet doen waar jij je goed bij voelt. Zeg je vrienden dat ze eens in de spiegel moeten kijken, als ze nog een kutopmerking maken.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Vrienden zijn die je steunen bij je besluit, en al helemaal als het kleding is.

    Maargoed, mij kennen ze als de grootste barbie pop van school, en zo word ik al mijn hele leven bekeken, ik liep een keer in een spijkerbroek dat bij de knieen was gescheurd en toen keek iedereen mij ook gelijk vet raar aan.


    You can run but not hide

    Dat noem ik geen vrienden hoor.
    Als jij een paardenstaart enzo nu mooi vind om te dragen,dan draag je dat toch gewoon.
    Het is jouw leven en niet die van hen.
    Dat moet je ook zeggen.
    Jij bemoeid je toch niet met wat ze dragen?

    [ bericht aangepast op 2 jan 2010 - 21:07 ]


    I need you like a heart needs a beat

    BOEIEND.
    Bám, dat is alles dat ze kunnen krijgen. n_n

    [ bericht aangepast op 2 jan 2010 - 21:07 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    laat ze lekker zeiken
    jij weet toch beter
    gewoon doen waar je je goed bij voelt
    ik had ook een keer een zwarte outfit aan en was meteen de gothic..nu zijn ze er wel aan gewend...ze zullen er bij jou ook wel aan wennen;)
    xoxo
    N


    Why don't you break my heart

    Sentiment schreef:
    Meisie, je moet doen waar jij je goed bij voelt. Zeg je vrienden dat ze eens in de spiegel moeten kijken, als ze nog een kutopmerking maken.

    Ja, dat heb ik al één keer gedaan en toen waren ze stil. Maar ze zeggen ook van; Ja, als je je zo blijft kleden krijg je natuurlijk nooit een vriendje!
    En aangezien ik als enigste van de klas geen vriendje heeft gehad, voel ik me daar onzeker over én ik kan ook nog niet eens in de kleren lopen die ik wil. Ik krijg echt elke 10 minuten een rot opmerking.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2010 - 21:09 ]


    Proud.

    Beauxbatons schreef:
    (...)
    Ja, dat heb ik al één keer gedaan en toen waren ze stil. Maar ze zeggen ook van; Ja, als je je zo blijft kleden krijg je natuurlijk nooit een vriendje!
    En aangezien ik als enigste van de klas geen vriendje heeft gehad, voel ik me daar onzeker over én ik kan ook nog niet eens in de kleren lopen die ik wil. Ik krijg echt elke 10 minuten een rot opmerking.

    whaha als ze zo'n opmerking moeten maken dan betekent dat dat ze al uitgeluld waren. En een vriendje komt vanzelf wel..jongens vallen op meiden die goed in hun vel zitten en dat zit jij pas als je kunt dragen wat je wil;) En elke 10 minuten een rot opmerking..het raakt je pas als jij dat toelaat...laat vooral zien hoe klein die mensen eigenlijk zijn


    Why don't you break my heart

    Photographs schreef:
    Jij bemoeid je toch niet met wat ze dragen?

    Nee, inderdaad. Als mijn vrienden iets nieuws dragen dan kijk ik altijd wat ik er leuk aan vind, de kleur of het model en dan zeg ik altijd: De kleur is echt mooi! Of; Wat een apart shirtje, echt leuk! Maar ik zal nooit zeggen: Ja, dat gaat je dik staan of zo. En mijn vrienden zeggen dan ook altijd; Ja, maar wij zeggen het omdat we je vrienden zijn en eerlijk moeten zijn.


    Proud.

    Photographs schreef:
    Dat noem ik geen vrienden hoor.
    Als jij een paardenstaart enzo nu mooi vind om te dragen,dan draag je dat toch gewoon.
    Het is jouw leven en niet die van hen.
    Dat moet je ook zeggen.
    Jij bemoeid je toch niet met wat ze dragen?

    Hier sluit ik me bij aan (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Misschien moet je jezelf eens afvragen wat voor vrienden het zijn als ze zo tegen je doen. They're just jealous =]


    None but ourselves can free our minds.

    Beauxbatons schreef:
    Ja, dat heb ik al één keer gedaan en toen waren ze stil. Maar ze zeggen ook van; Ja, als je je zo blijft kleden krijg je natuurlijk nooit een vriendje!
    En aangezien ik als enigste van de klas geen vriendje heeft gehad, voel ik me daar onzeker over én ik kan ook nog niet eens in de kleren lopen die ik wil. Ik krijg echt elke 10 minuten een rot opmerking.

    Over die vriendjes hoef je je geen zorgen te maken, dat zeggen ze vast alleen zodat je je anders gaat kleden.


    .

    Oké ik denk dat vrienden er zijn om je niet voorschut te laten lopen. Is het niet mooi kunnen ze het beter gewoon zeggen, sorry. Zo denk ik erover. Want ze willen niet dat je voorschut loopt en persoonlijk vind ik een joggingbroek op school nogal sloeberig staan. ;x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Photographs schreef:
    Dat noem ik geen vrienden hoor.
    Als jij een paardenstaart enzo nu mooi vind om te dragen,dan draag je dat toch gewoon.
    Het is jouw leven en niet die van hen.
    Dat moet je ook zeggen.
    Jij bemoeid je toch niet met wat ze dragen?

    -dit is wat ik wilde zeggen =3-

    je moet doen waar je jezelf het beste bij voelt. Als jij een paardenstaart wil dragen dan doe je dat toch? En als ze dan echt gaan zeuren, doe je toch gewoon een paardenstaart met plukken haar eruit? [/doe ik zelf vaak]


    Stop holding me under and let me breathe.