• Of mijn knieën niet versleten zijn ;x

    ik kan nog geen twee uur lopen achter elkaar of mijn knieën doen echt verschrikkelijk zeer waar ik dan de komende 3 á 4 dagen last van hou ;x

    iemand enig idee wat het kan zijn ? want ik denk niet dat het spierpijn is ;x


    We can only learn to love by loving.

    Ga eens naar de dokter?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Misschien is het groeipijn?
    Ga anders eens naar een dokter..


    Never run out of reasons to smile...

    Rosebeat schreef:
    Ga eens naar de dokter?
    mijn moeder denkt dat ik me aanstel, dus wil ze geen afspraak mekn en zelf mag ik dat niet ;x


    We can only learn to love by loving.

    Hm, misschien ben je te snel gegroeit, dat heeft en vriendin van mij, haar knieding, kogel ding ofzo kan verschuiven in dat ding waar die in zit zeg maar. En dat kan pijnlijk zijn.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    groeipijn?
    =3
    ohnee, denk toch van niet x'D

    Unfaltering schreef:
    Misschien is het groeipijn?
    Ga anders eens naar een dokter..
    -ong. uitgegroeit-
    ik heb er al meer dan een jaar last van ;x

    @Ivy
    o.o auw

    edit; he wacht dat kan ik ookx;

    [ bericht aangepast op 2 jan 2010 - 18:54 ]


    We can only learn to love by loving.

    Enigma schreef:
    (...) -ong. uitgegroeit-
    ik heb er al meer dan een jaar last van ;x

    @Ivy
    o.o auw

    Het kan zijn dat je in een korte tijd heel veel gegroeid bent, zodat je knieën niet mee konden groeien ofzo, en dat je daarvan last hebt.
    Mijn broer heeft dat ook, maar dan met zijn rug.


    Never run out of reasons to smile...

    Het kan zijn dat je knieën versleten zijn, misschien heb je iets forceert,of blessuurt.

    Enigma schreef:
    (...) mijn moeder denkt dat ik me aanstel, dus wil ze geen afspraak mekn en zelf mag ik dat niet ;x

    Nou lekker dan ;o Gewoon net zolang doorzeuren totdat je je zin krijgt? Als je even een serieus gesprek voert dat je denkt dat er echt iets mis is moet het toch lukken? Anders vind ik je moeder niet zo aardig D:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Misschien heb je iets aan je meniscus of je kraakbeen gekwetst of geraakt?
    Ik zou er mee opletten. Ik heb vroeger mijn meniscus aan beide kanten gescheurd gehad en nu is mijn kraakbeen heel snel geraakt. En ik zak om het minste door mijn knie en moet als ik ook maar even moeten wandelen een knieband aandoen. ><
    Misschien kan je beter naar de dokter gaan want het is echt vervelend als je gaat krijgen waar ik last van heb.

    Dat heb ik eens gehad toen ik na een lange tijd weer ging hardlopen. Kan zijn dat je benen het niet zo goed meer aankunnen? Geen idee.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    micchien moet je toch je moeder overhalen om naar de dokter te gaan?


    Stop holding me under and let me breathe.

    zak je soms door je knieën ?
    want dan kan je een kruisband of zelfs je meniscus hebben gescheurd.
    Als je pijn hebt aan de binnekanten van je knie,zijn het je kniepezen wss,en kunnen die ontstoken zijn (:
    ik heb al 2 knieoperaties gehad,dus ik weet er ondertussen wat vanaf (:


    everybody needs a song.

    Toch naar de dokter gaan.


    I need you like a heart needs a beat

    ik heb denk ik dezelfde pijn als jij hebt en de dokter zegt tegen mij dat ik beschadigde kruisbanden heb dat betekend dat ik niet meer mag sporten, lang lopen en veel dingen mag ik niet meer op tillen.

    En er komt nog bij dat ik kleine knieschijven heb waardoor die veel kan verschuiven en ik dus steeds tijdens dat ik fiets mijn knieen steeds krak zeggen -.-'


    Probeer zo snel mogelijk een afspraak te krijgen bij de dokter, gewoon door zeuren want het kan je meer pijn besparen!

    [ bericht aangepast op 2 jan 2010 - 20:30 ]