• Dit gaat over een meisje, Mizuki (Beautiful Moon). Ze is zeventien jaar en heeft al een lang leven als Ninja achter de rug. We beginnen op de dag dat Mizuki Jounin wordt. Ze is een van de beste uit het dorp en zou op ongeveer het zelfde nivo staan als Tsunade. Dit betekend ook dat Mizuki heel vaak een missie heeft. Ze is bijna altijd weg en heeft bijna geen tijd meer voor haar beste vriendin Sakura(Cherry Blossem) die twee jaar jonger is dan haar. Toch blijven ze beste vriendinnen en Sakura en Mizuki haar moeder Chou(Butterfly) zijn Mizuki haar dierbaarste personen. Akatsuki krijgt Mizuki in het oog en ze hebben een plan bedacht om Mizuki van iedereen af te pakken..


    Goed ik heb nu een heel idee, dit is nog niet een kwart van het verhaal, maar ik wil zo weinig mogelijk verklappen. [ ik heb er serieus 3 dagen over nagedacht om een orgineel verhaal te bedenken die ik tot het einde in mijn hoofd heb en ergens ehb opgeslagen en waar ik nu mee bezig ben. Don't dare to steal my idea and ou better like it :'D Like ik heb hem tot het eind bedacht ik denk dat er tussen de 50 - 100 delen zullen komen uit mijn idee]



    Dit is het verhaal.


    x Michi

    p.s gerne: Actie, Drama, Romantiek.


    Like dit gaat een gesloten einden hebben.


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.