• Gosh, ik ben sprakeloos ;o
    Ik ging daarnet op Rosebeat haar pro, waar echt een zotmooi tekstje opstond, dus ik ging dat opzoeken, kwam ik op een 'liedje' van Andrew Landon. Echt zo mooi wat hij allemaal zegt, bijna om van te huilen.
    Andrew Landon - remember the times


    -

    Mijn profiel :'D Ik schrok me dood. Zie in een keer me eigen naam staan.

    Andrew Landon is geweldig <3
    Hij heft ook liedjes waarin hij wel echt zingt trouwens.
    :9~

    [ bericht aangepast op 2 jan 2010 - 17:23 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Aaaaaahw


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Rosebeat schreef:
    Mijn profiel Ik schrok me dood. Zie in een keer me eigen naam staan.

    Andrew Landon is geweldig <3
    Hij heft ook liedjes waarin hij wel echt zingt trouwens.
    :9~


    Die heb ik al gehoord, maar dit liedje pakt me echt, vermits ik in zo'n situatie zit.
    Sorry dat ik je liet schrikken, als je niet wilt dat je username erin staat, haal ik hem er wel uit hoor ;)


    -

    Blondiepants schreef:
    (...)

    Die heb ik al gehoord, maar dit liedje pakt me echt, vermits ik in zo'n situatie zit.
    Sorry dat ik je liet schrikken, als je niet wilt dat je username erin staat, haal ik hem er wel uit hoor ;)

    Neehoor maakt niet uit :') Mijn oog viel gelijk op de naam Rosebeat zonder dat ik de rest van het topic las. Ik zat echt: HUUUH? :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Rosebeat schreef:
    (...)
    Neehoor maakt niet uit :') Mijn oog viel gelijk op de naam Rosebeat zonder dat ik de rest van het topic las. Ik zat echt: HUUUH? :'D


    Ghaha, ik zou ook wel verschieten :'D


    -

    Ik vind de tekst heel mooi.
    Alleen hij zingt niet echt.


    I need you like a heart needs a beat

    toen de muziek begon werd ik al emotioneel, alleen hij zing niet en dat is wel stom.


    Cowards die many times before their deaths.

    Idiotique schreef:
    toen de muziek begon werd ik al emotioneel, alleen hij zing niet en dat is wel stom.


    maar wat hij zegt is toch zotmooi ;o


    -

    Idiotique schreef:
    toen de muziek begon werd ik al emotioneel, alleen hij zing niet en dat is wel stom.