dat je ouders zomaar binnen komen en je zit net lekker te msnen of op hyves te kijken naar je eigen foto's en dan klik je het gauw weg omdat je je dan schaamt ofzo?
ik wel. xd
“She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus
Mijn moeder wordt altijd helemaal gek als ik over haar schouder mee lees. Maar zelf doet ze het ook bij mij. Meestal klik ik het zo snel mogelijk weg en zegt me vader weer; hé wat klik je nou weg.
hij denkt de laatste tijd dat ik een vriendje heb -.-
Ik heb daardoor een gewoonte ontwikkeld. :'D
Als er iemand in mijn buurt komt klik ik automatisch op een knopje en dan opent er een nieuw leeg tabblad en dan zien ze niets.
Snake schreef:
Ik heb daardoor een gewoonte ontwikkeld. :'D
Als er iemand in mijn buurt komt klik ik automatisch op een knopje en dan opent er een nieuw leeg tabblad en dan zien ze niets.
ik klik meestal mijn muziekmap aan en ga wat heen en weer scrollen. xd
(wel op bureaublad)
“She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus
dat heb ik niet meer...ik heb mijn vader heropgevoed dat hij dat niet meer doet...bv als iemand op msn antwoord en mijn vader stond achter me, wachtte ik zolang tot hij weg was of ver genoeg weg dat hij het niet kon lezen...en toen ging ik pas antwoorden...en mijn moeder heeft er zelf een hekel aan en respecteert het gewoon...
[ bericht aangepast op 1 jan 2010 - 21:08 ]
Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.
ja! ;o
Ik heb msn, quizlet, youtube en hyves aan, maar ik wil niet dat mijn ouders mijn gesprekken/quizlet zien, dus eigenlijk zet ik hem meestal op hyves/youtube/bureublad
Ik weet dat ze niet meelezen, maar alleen hun aanwezigheid is al genoeg
And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.
Ik klik Quizlet altijd weg. En al helemaal als ik verhalen schrijf en/of lees.
Sowieso klik ik alle profielsites weg, maar op de een of andere manier ziet mijn moeder dat altijd. ><