• okee zeg maar of ze leuk zijn en wat het antwoord is(je mag er meer opsturen in privebericht)

    raadsels:

    Waarom wil de pastoor niet gecremeert worden?geraden door:.....

    1.Het is geel en gaat op en neer?geraden door:....

    2.Welk dier bestaat voor driekwart uit wol?geraden door photographs.
    antwoord: wolf

    3.waarom gaat een kat niet naar buiten als het regent?geraden door:...

    moppen:
    4.jantje:hoeveel olifanten passen er in een auto?piet: 1?jantje: nee, 4. hoeveel apen passen er dan in een auto?piet: natuurlijk ook 4!jantje: fout, er zitten al 4 olifanten in, daar past niks meerbij.

    5.mijnheer neuzinga heeft een vakantie huisje gehuurd.op een regenachtige dag neemt hij contact op met de eigenaar en zegt:hoe zit dat eigenlijk mijnheer, lekt het dak altijd zo?eigenaar: nee, alleeen als het regent.

    6.een man loopt over straat en ziet nog een man met een hond, en vraagt: bijt uw hond?andere man: nee mijn hond bijt niet. de man aait de hond: au, u zei toch dat hij niet beet!?man: maar dit is ook niet mijn hond meneer.

    7.piet en jantje zitten in de mcdonalds.ze krijgen ieder een hamburger, piet pakt meteen de grootste.jantje: dat is onbeleeft dat jij meteen de grootste pakt.piet: welke zou jij dan pakken? jantje: de kleinste natuurlijk! piet: maar die heb je nu toch!

    doe het zo:

    1.geen idee.
    2.....


    ik zou ook willen weten welke jullie de leukste vinden

    (Y)

    [ bericht aangepast op 1 jan 2010 - 19:22 ]

    whiehie niemand weet het:P

    1. een gele stuiterbal :)
    2. wolf
    3.een kat is bang voor het water
    4.dat is waar
    5.(lol)
    6.:D
    7.deze is niet zo leuk

    ik vind 5 het leukst
    ! (lol)


    FBI U.S.A. story