• Eerst gingen we met de hele familie postcode loterij kijken, we hebben jammer genoeg niets gewonnen. (iemand van jullie wel?) En toen dat afgelopen was toen was het 12 uur :D IEdereen ging naar buiten, en toen gingen we alle buurtjes ff gelukkig nieuwjaar wensen, en hun ons. Daarna gingen we veeeeeeeeeeeeeeet veeeeeeeeeeeeel vuurwerk afsteken. Met allemaal van die sierpotten en vuurpijlen. Maar toen... viel er 1 van die potten om, recht op mij en mijn nicht. Zij had een gat daardoor in haar mauw, maar bij mij was het veel erger: mijn HELE jas stond in de FIK! Ik vet hysteries me jas van me af trekken, en me moeder vet hard gillen! Gelukkig heb ik er niet veel aan over gehouden, alleen wat kleine brandwondjes op mijn handen. nja... Toen gingen we dus weer verder met vuurwerk tot 2 uur ofzo? Toen ging mijn familie naar binnen en toen ging ik met allemaal gothics/emo's/scene's uit de buurt al het vuurwerk verbranden op het plein, terwijl dat eigenlijk helemaal niet mocht x'D En toen gooiden Mark en Wouter er een matras op, van hun thuis die ze niet meer gebruikten, en toen kwam er een veeeeeeeeeeet groot vuur met allemaal rook! Maar we wisten niet dat we er ook vuurwerk op hadden gegooid dat nog niet was afgegaan, dus opeens worden Jeroen en Sander helemaal bekogeld door allemaal rotjes en vuurpijlen, gelukkig stond ik met Mariese aan de andere kant, en werden wij dus niet bekogeld... (': En toen ging ik naar huis , om kwart over 4. En toen ging ik op half 5 slapen :'D

    Hoe verliep jullie oud&nieuw?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Mijn oud was pretty boring omdat ik dat moest vieren met mijn ouders. Mijn nieuw was heel leuk, want dat vierde ik bij de achterburen, en mijn Beste vriend.

    Ik ben alleen al sinds donderdag ochtend 9 uur niet meer naar bed geweest, ik denk dat dat wel eens tijd wordt.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2010 - 13:39 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    wel goed :D totdat we tegen 1 uur naarmensen die we kennen zijn gegaan en hun hond me heel erg hard in me vinger heeft gebeten en ik mijn hele middelvinger naar de kloten heb en nu in verband zit .
    En het doet heel erg pijn -.-


    I solemny swear i am up to no good

    dat is echt gevaarlijk (;
    en de mijne is niet interessant.


    Cowards die many times before their deaths.

    lalalaalalalalala


    (>'.')> hannah <('.'<)

    Sentiment schreef:
    Mijn oud was pretty boring omdat ik dat moest vieren met mijn ouders. Mijn nieuw was heel leuk, want dat vierde ik bij de achterburen, en mijn Beste vriend.

    Ik ben alleen al sinds donderdag ochtend 9 uur niet meer naar bed geweest, ik denk dat dat wel eens tijd wordt.

    haha :'DD

    Whipple schreef:
    (...)
    haha :'DD


    Ik ben te druk om naar bed te gaan x'D.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    xBUSTED schreef:
    wel goed :D totdat we tegen 1 uur naarmensen die we kennen zijn gegaan en hun hond me heel erg hard in me vinger heeft gebeten en ik mijn hele middelvinger naar de kloten heb en nu in verband zit .
    En het doet heel erg pijn -.-


    Das wel kut! ;O STOUTE HOND!


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Wij hebben 27,50 gewonnen :').


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nid schreef:
    Wij hebben 27,50 gewonnen :').


    Haha! Tof (':


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    knightlio schreef:
    lalalaalalalalala


    lalalalala XD ik help je ff xD


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Chased schreef:
    (...)

    Das wel kut! ;O STOUTE HOND!

    ja inderdaad:O

    viel gewoon bijna flauw van de pijn :X

    [ bericht aangepast op 1 jan 2010 - 14:03 ]


    I solemny swear i am up to no good

    Gewoon thuis, met mijn ouders, zussen en mijn oudste zus haar vriendje. En mijn moeder had een 5-gangen menu gemaakt 8D en daarna hebben we gewoon tv gekeken en samen met 'VTM' afgeteld naar 2010. Mijn zus en haar vriend zijn naar een fuif geweest, en wij zijn gewoon thuisgebleven

    Ik ben doodmoe, lang leven neefje en nichtjes die bleven logeren.


    Brubl