• Mijn ouders een gelukkig nieuwjaar gewenst natuurlijk, en daarna naar My Chemical Romance geluisterd!
    What did you do? c:

    Edit:
    Lolz, en dit schrijven: http://www.quizlet.nl/chapters/130687/20092010/ (hoe ik terug kijk op 2009, en vooruit kijk naar 2010).


    [ bericht aangepast op 1 jan 2010 - 1:35 ]


    This is how we like to do it in the murder scene.

    Me ouders gelukkig nieuwjaar wensen, biertje pakken & naar buiten om vuurwerk te kijken. :Y)

    Iedereen gelukkig nieuwjaar wensen, en verder feesten :Y)


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Gelukkig nieuwjaar wensen, naar buiten naar het vuurwerk gaan kijken om dan de opmerking te maken dat het milieuvervuiling is --'. Damn maat, zo'n opmerking maak je dan toch niet met Nieuwjaar ><


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Heb als eerste keihard gelukkig nieuwjaar geroepen in het algemeen ^^ Toen eerst mijn beste vriendin gelukkig nieuwjaar gewenst en toen de rest en dan naar buiten vuurwerk afsteken (:

    [ bericht aangepast op 1 jan 2010 - 11:13 ]


    -

    Naar buiten kijken terwijl ik in de auto zat, want die stomme radio telde te laat af. x)
    En daarna mijn ouders een gelukkig Nieuwjaar gewenst. ^^


    Let the Night embrace you

    2 uur buiten rondjes gelopen op zoek naar vrienden die we niet konden vinden. En we konden ze ook niet bellen want die hele telefoonverbinding lag natuurlijk plat. Om 3 uur weer naar huis gegaan, belden ze om half 4 waar we waren :')

    [ bericht aangepast op 1 jan 2010 - 11:32 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    De mensen op straat een gelukkig nieuw jaar gewenst en naar een vriendin die niet naar buiten durfde door het vuurwerk gegaan.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'