hangt ervan af..
je borsten laat opspuiten omdat die van dat andere meisje net zoveel groter zijn vind ik inderdaad onzin, maar als je bijvoorbeeld door een ongeval gigantische littekens op je gezicht hebt zitten snap ik wel dat je je gezicht wilt laten aanpassen
Oneens.
Over de littekens. Dat mag wel, maar geen mini-littekens ofzo. Ik heb een vrij groot (niet supergrote) litteken op mijn voorhoofd. Ik verberg het vaak met wat haar, maar het is goed genezen dus het valt niet meteen op. Maar als er duidelijk licht is en ik toon het, schrikken mensen toch soms.
MissBlackx3 schreef:
hangt ervan af..
je borsten laat opspuiten omdat die van dat andere meisje net zoveel groter zijn vind ik inderdaad onzin, maar als je bijvoorbeeld door een ongeval gigantische littekens op je gezicht hebt zitten snap ik wel dat je je gezicht wilt laten aanpassen
MissBlackx3 schreef:
hangt ervan af..
When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.
Dat ligt er inderdaad aan. Want als het echt nodig is voor je gezondheid, of omdat er gewoon echt iets mis aan je is dan niet. Maar als je je borsten groter wilt hebben, of je kont en dergelijke dan is dat inderdaad echt onzin.
MissBlackx3 schreef:
hangt ervan af..
oneens, als je echt niet blij bent met je lichaam is dit een goede optie, maar je borsten laten vergroten omdat die van anderen groter zijn is wel onzin xd