• Dat mensen zulke zinnen bij hun foto's doen met allemaal spelfouten. Of gewoon dat de z een s word enzo. Serieus, waar slaat dat op? ;x


    when words fail, music speaks.

    Inderdaad. Meestal zet ik er niets op omdat ik niet eens zeker weet of het juist is. En anders vraag ik het gewoon aan iemand die beter in talen is dan mij. xd


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    dat heb ik soms
    als ik te snel typ
    dan is de zin
    soms zo raar

    Ik haat spelfouten ook .
    En het is ook irritant als mensen het express gaan doen. [wat veel meiden op hyves doen]
    Daarmee bedoel ik;
    'wij syn voor altyd en ik hou soveel van jou jy bent my hartje en myn leventje en myn sieltje, blablabla'

    [ bericht aangepast op 31 dec 2009 - 22:47 ]


    Blacka vriend!

    Maar soms typ je gewoon te snel ofzo, en let je daar niet zo op.
    Maar dan kun je 't natuurlijk altijd verbeteren. :'D

    [ bericht aangepast op 31 dec 2009 - 22:50 ]


    Blacka vriend!

    Dat vinden ze cool of ze weten gewoon echt niet hoe het moet xd


    Life is hard and then we die

    Ik kopieer het meestal en haal de spelfouten eruit. Dan zie ik sommige met hetzelfde zinnetje maar dan mét de spelfouten, dan denk ik van: wíl je dat ze denken dat je dom bent of vind je het gewoon stoer?


    when words fail, music speaks.

    ik vind dat ook irietand
    like als je er dan een tekst bij doet doe dat dan wel zonder fouten


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Ik erger me sowieso altijd aan spelfouten :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    PUKKELxDING schreef:
    Dat vinden ze cool of ze weten gewoon echt niet hoe het moet xd

    jaa x'D

    maar ik vind het ook dom als je erbij zet: "deze foto is zoo lelijk" of zo iets =x

    Een spelfout kan opzich wel, weetje, we zijn mensen, en mensen maken nu eenmaal fouten. Maar als ze gaan typen zoals Illustration zei, erger ik me er aan ja.


    Brubl

    Rosebeat schreef:
    Ik erger me sowieso altijd aan spelfouten :'D


    Only losers can act the way you do

    Ik ook!
    Spelfouten kunnen gebeuren (iedereen maakt er) maar die s in de plaats van een z of een 0 in de plaats van een o is echt irritant, want ze zijn dan nog expres gedaan ook!

    Wat ik me afvraag is hoe ze die gewoonte gaan afleren wanneer ze volwassenen zijn. Als je een job wilt en je stuurt zo'n mail naar je (toekomstige) baas... Wedden dat je niet zal aangenomen worden.


    VIP - Very Important Penguin

    ze denke dat ze dan sneller aandacht krijge,,
    dat krijge ze wss nooit


    u can dry my tears, but u can't stop the pain inside,,

    Ik erger mij daar ook aan.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Nou, hangt er vanaf. Maar meestal neem je die mensen minder serieus. Inderdaad: de 0 i.p.v. de o is best irritant. En bij een woord zoals.. Succes en als je dat dan zo schrijft: Zuccezzz/suc6 is ook beetje sneu. Je moet het zelf weten hoor. Bij een foto is het trouwens wat minder erg. Bij een story is het stom :]


    EGYPTIAN GOD