• Dat ik ziek ben. Want ik ben eigenlijk degene die het meest afsteekt, overdags dan. 's Avonds zijn wij nooit thuis, dan zijn wij bij kennisen. Haha, maar nu is de straat nog best wel schoon. Maar ik vind het wel zielig voor mijn buurjongetje, want hij vind het altijd helemaal geweldig dat ik über veel heb.

    Nouja, ik heb tenminste nog iets afgestoken. 't Was niet zo heel veel, maar toch wat. En vanavond ga ik ook dan nog wat afsteken en anders heb ik meer voor volgend jaar.

    Haha, wie heeft er ook al zo veel zin om morgen te vegen?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    LOL :']

    Bij ons wisselen ze elkaar af, maar meestal is er een groep jongeren/kinderen die het een en ander afknalt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Morgen ga ik samen met mijn neefjes bij m'n opa en oma vuurwerk afsteken. Hun wonen boven de Albert Heijn en dus steken wij met z'n allen gewoon daar op de parkeerplaats af. Mag iemand anders mooi schoonmaken :x


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik ga straks lekker heel veel afsteken. Yesh, we hebben echt van die huuuge potten. Eentje wel anderhalve meter lang. :9~
    En meestal hebben we ook zo'n groot vuur, waar iedereen wat afgooit. Maar de volgende ochtend ben ik te laat wakker om alles op te ruimen; de rest van de straat heeft dat dan al gedaan.. :$


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Meestal steken me pa en ik het meeste af van onze buurt, maar ditjaar hebben we niet veel, we hebben alleen een paar rotjes, romijnse pijldingen, en grondbloemen x'
    niet veel dus.


    Smiling but close to tears.

    mijn buurman,, is met out en nieuw net ene kind!
    Hij een paar vriendn van hem,, maken altijd een enorm voor bij ons op het kruispuntje.. en dan gaan ze altijd overal velnesbakken vandaan halen..
    en sins een paar jaa,r haalt iedereen ze fiets eerst naar binne, anders belanden die er ook op..
    Best sneu,, want ,ijn buurjongje had toen net ene neiuwe fiets.. Maar na dat vuur, kan die er egt niet mee op fietsen! ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''