• Krijg ik altijd ideetjes voor stories,titels of namen voor hoofdpersonen op de fiets,onder de douche,2 minuten voor ik wil gaan slapen of als ik net wakker ben :x

    en dan sla ik het snel op in mijn mobiel:3

    wie heeft daar ook last van ?
    en wie slaat zijn ideeën ook op in zijn mobiel :3


    We can only learn to love by loving.

    Hahaha ja dat heb ik ook. Of onder de les onder een toets. Meestal raffel ik de toets dan af en ga ik schrijven. Echt heel erg :x. Meestal als ik 'snachts in bed lig en ik val bijna inslaap en ik krijg dan een idee, dan pak ik gewoon mijn laptop en ga ik schrijven, ook al ben ik ontzettend moe :'DD


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik krijg altijd inspiratie of ideeën als ik midden in de nacht wakker word. En dan is me mobiel toch wel erg handig!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik had dat vroeger en toen sloeg ik dat ook op. Of zinnetjes dat op de tafels op school gekrabbeld waren, die heel mooi zijn, die sloeg ik dan ook op ;p


    -

    Ik, haha. Of als ik een mooi zinnetje heb bedacht, of gewoon iets wat mooi van pas komt in een story zet ik het ook in mijn concepten in mijn mobiel ^^


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ik! x'D
    Precies zoals jij het zegt op zulke momenten dat je het juist niet verwacht :')
    En ik sla het ook altijd op in mijn mobiel :3

    [ bericht aangepast op 31 dec 2009 - 17:09 ]


    dream, dare, fly!

    Ik vaak als ik films heb gezien of 's nachts.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ook.
    En dan vooral op de fiets en net voordat ik ga slapen. (krul)


    hoi, jij bent leuk.

    Ik ook! Meestal als ik ga slapen of wanneer ik piano speel. xD
    Maar ik onthoud het meestal lang genoeg. of ik schrijf het meteen op.


    VIP - Very Important Penguin

    Ja ik ook :') Had toen een keer iets van 50 concepten ofzo (x


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Onder de douche krijg ik ook altijd ideën omdat ik me dan daar en daar enkel op kan concentreren. (Anders is er te veel afleiding). Het is eigelijk wel grappig, maar soms schiet me gewoon iets te binnen en doen moet ik het gewoon opschrijven x')


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik bedenk altijd van die dingen, als ik in bed lig x'3

    En ik sla ook allerlei dingen die ik neit wil vergeten op in mijn telefoon. (:


    Smiling but close to tears.