• Wajo hé, als die mensen hier in mijn stad zijn al bezig met vuurwerken af te steken. Nou ja, alleen van die knallen dan. En ik word er gek van, want het lijkt alsof ik midden in een veldslag zit. En ik krijg er ook hoofdpijn van. Ik werd vanochtend ook nog eens mijn bed uitgeboemd want ze waren vanochtend al bezig. In mijn straat. Kutkinderen. =D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dat is niet leuk. Vuurwerk is toch pas voor nieuwjaar. Nu toch nog niet? xd


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Runway schreef:
    Dat is niet leuk. Vuurwerk is toch pas voor nieuwjaar. Nu toch nog niet? xd

    Ja, inderdaad. Veel leuker als iedereeen het vanavond doet. :'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    In mijn oude wijk was het ook zo erg, hier hoor je bijna niks. (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    De kat is dr helemaal getraumatiseerd van :(

    Dat is hier ook, maar dat is wel leuk soms, maar niet 's ochtends vroeg.


    Do you like waffles? yeah, we like waffles. Tralalaaa.

    Toevallig dacht ik dat net ook. Dat van die oorlog.
    Ik werd wakker toen ik mn kop KEIHARD tegen de verwarming aangooide, in mijn slaap. Want ik schrok van mijn Aardrijkskunde leraar. Want ik droomde dat hij zijn kop kaal had geschoren ;'D


    Caution first, always.

    Ja, idd =,='
    het begon hier om half 10 vanmorgen al =,='
    >:[
    en het gaat aan een stuk door -.-
    HOEVEEL VUURWERK HEBBEN DIE KERELS ALLEMAAL WEL NIET O_O ?


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Pippin schreef:
    Toevallig dacht ik dat net ook. Dat van die oorlog.
    Ik werd wakker toen ik mn kop KEIHARD tegen de verwarming aangooide, in mijn slaap. Want ik schrok van mijn Aardrijkskunde leraar. Want ik droomde dat hij zijn kop kaal had geschoren ;'D

    Hahaha. Pijnlijk. :'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Himawari schreef:
    Ja, idd =,='
    het begon hier om half 10 vanmorgen al =,='
    >:[
    en het gaat aan een stuk door -.-
    HOEVEEL VUURWERK HEBBEN DIE KERELS ALLEMAAL WEL NIET O_O ?

    Ja, dat dacht ik ook. Wij kunnen ongeveer drie kwartier vullen met ons vuurwerk, maar niet de hele dag. ._.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Heroic schreef:
    (...)
    Ja, inderdaad. Veel leuker als iedereeen het vanavond doet. :'D


    Uhu, inderdaad. Vind ik ook. Vroeger moet het echt niet. Anders is het niet meer leuk. xd


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Krullerd schreef:
    De kat is dr helemaal getraumatiseerd van :(

    Wij zetten ons konijn vroeger altijd in onze slaapkamer en gingen met haar spelen. (': Zodat ze niet bang was haha.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Bij mij is het al van maandag bezig
    Ik heb bijna geen oog dicht gedaan omdat ik steeds bang was dat het een bom was:X


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Toen ik nog in een flat woonde gingen ze altijd van die extreem harde, verboden vuurwerk (ben de naam vergeten) afschieten naast onze flat. Omdat dat zo leuk galmde tussen de flats. En ze staken ook elke gemeenschappelijke afvalbak in de fik. Ik heb echt een hekel aan vuurwerk.
    Ik moest net boodschappen doen. Maar ik liep de tuin uit, en toen ben ik meteen terug het huis in gevlucht vanwege de vuurwerk. Maar gelukkig is het vuurwerkgehalte hier niet zo verschrikkelijk hoog. Omdat er geloof ik voornamelijk wat jongere kinderen wonen.
    Maar vanochtend zag mijn zus 2 kleine kindjes van een jaar of 5/6 en de een gooide vuurwerk naar de ander. En die had het niet door, maar gelukkig stapte hij net opzij, want er kwam echt een enorme knal! Dat is best schokkend, vooral omdat die ouders gewoon niet opletten.

    Samengevat denk ik dus ook best wel negatief over vuurwerk.


    Als je maar een ananas hebt..

    Het is hier hetzelfde, het zijn mijn eigen vrienden die het trouwens doen. Dus met hun kan ik wel leven, zij begonnen pas toen ik wakker was. Helaas zijn er ook kleine kut kotters die het verpesten, door vuurwerk in tuinen te gooien, en brievenbussen op te blazen. Die zijn like 11 ofzo.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    mijn hond is er echt zo bang van ;x hij rilt helemaal, het lijkt wel of hij elk moment kan neervallen ..


    Cowards die many times before their deaths.