• waarom zijn jullie zo een fan van hen: komt het omdat ze beroemd zijn en geld hebben, of om hun uiterlijk of om hun zangtalenten? want ik snap het allemaal niet meer... blablabla oja vergeef al ik de namen verkeerd heb geschreven xD

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 dec 2009 - 14:04 ]


    (>'.')> hannah <('.'<)

    Ik ben fan van Tokio Hotel omdat ze anders zijn dan alle andere bands. Hun muziek is geweldig en biedt me op sommige momenten echt steun. En dan zien ze er nog eens geweldig uit ook! (:
    En hun karakters zijn zo uiteenlopend soms, maar toch kan ik in ieder van hen een stukje van mezelf terugvinden.
    En dankzij hen heb ik veel inspiratie voor verschillende dingen en leer ik enorm veel Duits bij.
    Ik kijk gewoon op naar hen. (:

    [ bericht aangepast op 31 dec 2009 - 14:26 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Sehnsucht schreef:
    Ik ben fan van Tokio Hotel omdat ze anders zijn dan alle andere bands. Hun muziek is geweldig en biedt me op sommige momenten echt steun. En dan zien ze er nog eens geweldig uit ook! (:
    En hun karakters zijn zo uiteenlopend soms, maar toch kan ik in ieder van hen een stukje van mezelf terugvinden.
    En dankzij hen heb ik veel inspiratie voor verschillende dingen en leer ik enorm veel Duits bij.
    Ik kijk gewoon op naar hen. (:

    daar ben ik het gewoon helemaal mee eens!^^

    [ bericht aangepast op 31 dec 2009 - 14:30 ]


    T O K I O H O T E L < 3

    Ik ben van beiden geen fan. ;p


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Tering, wat is je IQ?


    blame the bully.

    wel, Tokio hotel heeft hun eigen styl trekken zich niks aan van wat andere denken en hebben prachtige songs.
    teksten waar ik me helemaal in kan vinden en die toch wel echt de waarheid zijn.

    En justin, zijn stem is en prachtig en het totaal plaatje. Hij heeft iets speciaals vind ik. iets wat ik niet uit kan leggen
    .

    [ bericht aangepast op 31 dec 2009 - 14:44 ]

    Weet ik niet. Maar ik denk dat er mensen ook op Q komen omdat er zoveel fans zijn. Dan kunnen ze daarmee praten. Toen ik op Q kwam, had ik er eigenlijk geen flauw idee van. Maar die zijn er vast wel.


    Als je maar een ananas hebt..

    beroemd zijn & geld heeft nix te maken, voor mij betekent het niets

    TH= My life, perfect music,fucking geile jongens:9~de wereld zou dood zijn zonder hun o_O
    XxObsessedheidxxX


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    ik ben geen fan van hun,,
    wel van:
    Escape The Fate
    Breaking Benjamin
    You me at six
    Dead by April
    en nog veel meer bands,,(yeah)


    u can dry my tears, but u can't stop the pain inside,,

    wat is dat nu weer voor een vraag?
    iedereen kiest toch zelf waar hij fan van is? kan je ook zeggen waarom iedereen fan is van Lady GaGa, sommige zijn nu meer populairder dan andere. ;x

    [ bericht aangepast op 31 dec 2009 - 15:05 ]


    Cowards die many times before their deaths.

    Sehnsucht schreef:
    Ik ben fan van Tokio Hotel omdat ze anders zijn dan alle andere bands. Hun muziek is geweldig en biedt me op sommige momenten echt steun. En dan zien ze er nog eens geweldig uit ook! (:
    En hun karakters zijn zo uiteenlopend soms, maar toch kan ik in ieder van hen een stukje van mezelf terugvinden.
    En dankzij hen heb ik veel inspiratie voor verschillende dingen en leer ik enorm veel Duits bij.
    Ik kijk gewoon op naar hen. (:

    Amen :9~


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Geesz schreef:
    Ik ben van beiden geen fan. ;p


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    ChocolatDino schreef:
    ik ben geen fan van hun,,
    wel van:
    Escape The Fate
    Breaking Benjamin
    You me at six
    Dead by April
    en nog veel meer bands,,(yeah)


    Daar gaat het wel niet om, dus ik snap niet wrm je dan een reactie zet.
    Moest ik echt ff zeggen, kon het niet laten. :p


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik ben geen an van hun


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik ben geen fan van Tokio Hotel, want ik vindt hun muziek dus redelijk slecht.

    Maar Justin:9~
    Veel zeggen dat hij niet mooi zingt, maar dat snap ik dus niet. Bijvoorbeeld deze. Ik snap dus niet dat mensen hem niet mooi vinden zingen, maaroke. Hij heeft iets speciaal vindt ik. En hij is ook knap. (:


    Smiling but close to tears.

    Bovicide schreef:
    Ik zou het niet weten, ik ben geen fan van hen (;