• Ik heb 4ideeën, maar nu wil ik weten welke jullie het leukst vinden. En is er misschien iemand die er een mét mij wil schrijven?^^

    Idee 1;
    (..) is de 14 jarige dochter van een stel ouders, die niet alles op een rijtje hebben. Ze mishandelen hun dochter, zonder ook maar één blijk van spijt te hebben. Er zijn mensen die weten dat ze mishandeld wordt maar doen er, uit angst, helemaal niets aan. Midden in de nacht besluit (..) weg te lopen, maar haar ouders komen erachter en halen haar in. Wanneer ze haar in hebben gehaald slaan ze haar bijna dood, maar een man die alles zag neemt (..) mee, voordat haar ouders haar echt vermoorden. (..) is blij dat ze bij haar ouders weg is, maar ook deze man blijkt niet te zijn zoals hij leek. Wederom moet ze worden gered. Deze keer ook door een man. Maar hij is echt aardig en zal koste wat het kost (..) helpen met haar problemen. Ondanks hun grote leeftijd raken ze verliefd. Maar iedereen kraakt hun liefde af. Wat moeten ze nu doen?

    Idee 2;
    How do you solve a problem like Maria? Maria. De naam lijkt zo lief, maar Maria is alles behalve lief. Ze is een typisch probleem kind, drank, drugs, roken en jongens is alles waar haar leven om draait. Haar ouders zijn gescheiden en omdat die twee altijd ruzie hebben letten ze nooit op Maria. Maar wanneer Maria opgepakt wordt vanwege diefstal, en poging tot moord nemen ze maatregelen. Toch werkt Maria nog steeds niet mee. Zal Maria ooit weer het lieve kind worden wat ze vroeger was?

    Idee 3;
    (..) is als baby door haar vader opgesloten in de kelder. Haar moeder overleed bij haar geboorte, dus had haar vader alle vrijheid. Nu, 14 jaar later wordt (..) eindelijk bevrijd. Maar haar leven is nog steeds een hel. Haar hele ontwikkeling loopt achter. Ze praat als een kleuter, is te klein en mager voor haar leeftijd en kan niet rekenen en schrijven. Iedereen doet er alles aan om (..) te helpen, maar dat gaat moeilijker dan gedacht.

    Idee 4;
    Gha, die ben ik nu vergeten.oO' Maar weet jij iets, en zou jij dat met mij willen schrijven? Dan hoor ik het graag!

    In geen één story komen beroemdheden voor, en dat ga ik ook niet zo veranderen.

    Nu wil ik graag weten, wélk verhaal vinden jullie het leukst, en wie zou er een met mij willen schrijven?

    x

    Idee 1; ||
    Idee 2; ||
    Idee 3; ||||

    [ bericht aangepast op 31 dec 2009 - 13:18 ]


    everything, in time

    Ik vind 2 eigenlijk het realistisch, dus 2.


    We can only learn to love by loving.

    Ik vind Idee 1 en 3 erg goed.

    en als je wilt wil ik hem graag met jou die story schrijven!

    als je nog iets moet weten moet je het zeggen ;)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    xBabyxFacex schreef:
    Ik vind Idee 1 en 3 erg goed.

    en als je wilt wil ik hem graag met jou die story schrijven!

    als je nog iets moet weten moet je het zeggen ;)


    Ja, wélke je dan wilt schrijven. x']


    everything, in time

    1 en 3.

    als t mag zou ik 1 wel mee willen schrijven:D

    Cuddle schreef:
    1 en 3.

    als t mag zou ik 1 wel mee willen schrijven:D


    Doen we!


    everything, in time

    Ik vind idee 3 goed


    Everyone smiles in the same language.

    Ik wil wel eens samen met iemand schrijven, en dan zal ik voor idee 2 of 3 gaan/


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    Ik wil wel eens samen met iemand schrijven, en dan zal ik voor idee 2 of 3 gaan/


    Als je wilt, wil ik er wel samen een schrijfen? Kies maar welke je dan het leukst vind. Een ander idee mag ook?x;


    everything, in time

    Unwinking schreef:
    Ik vind idee 3 goed


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Ik weet niet waar je van houdt dat is het probleem.. zonder bekende personen met? Actie of romantiek? Je hebt zoveel verschillende dingen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    Ik weet niet waar je van houdt dat is het probleem.. zonder bekende personen met? Actie of romantiek? Je hebt zoveel verschillende dingen.


    Ik vind alles goed, maar zónder bekende personen. Verder vind ik alles leuk, kun je ook ontdekken wat je beter kunt schrijven. Wat vind jij het leukst?


    everything, in time

    Zullen we 3 doen?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Christmas schreef:
    (...)

    Ja, wélke je dan wilt schrijven. x']

    deel 3:P


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Hush schreef:
    Zullen we 3 doen?


    Doen we!

    @xBabyxfacex
    sorry.x;
    Maar nu was Hush net sneller.x;


    everything, in time

    shitshit xd

    ach ja maakt niet uit :']


    Listen to your heart and your dreams come true ~