• Nee niet ik!! Maar de echte Nena Kerner :Y)(krul)

    25 December, eerste kerstdag is Larissa bevallen van een meisje genaamd Carla Maria. Het kleine meisje kwam ter wereld in het gastenverblijf ofterwijl tuinhuis achter in de tuin van haar moeder -Nena-, waar ze al een tijdje met haar vriend Mykolas woonde.

    Carla Maria is gezond, 56 cm groot en weegt 4000 gram.

    Iedereen is ontzettend trots op het prachtige meisje. 2 dagen geleden berrichte ze de officieële fanclub en vandaag pas de pers. Ik kreeg gister een mail en wilde het gelijk online gooien maar mij was ook gevraagd om niet gelijk overal alles neer te knallen, dus bij deze. :Y)

    Ik heb een foto van het kindje gezien en ze is echt prachtig. Ze lijkt als 2 druppels water op haar ouders!

    Nu allemaal mooi gaan feliciteren dus in het duits of in het engels. Dan mail ik het topic door (krul).

    Von mir ab weisst ihr es natürlich schon, aber trotzdem: Herzlichen glückwunsch mit die kleiner prinzessin! Ich wünsche euch viel gluck und gesundheit zu!

    Ganz viel liebe grüssen,
    Kirsten

    [ bericht aangepast op 30 dec 2009 - 18:14 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Well, because I think it's kinda cute I'll leave my Herzlichen glückwunsch in this topic too.

    Congratulations with the beloved Princes Carla Maria!

    x. Raaz