• Dat is één of ander ding in Oostende. Het gaat dus eigenlijk over de 4 natuurelementen en allemaal natuurrampen etc. Je kan er bijvoorbeeld een aardbeving meemaken, dan loop je door een huis en begint ineens de grond heel hard te trillen, of een tyfoon, dan zit ik in een kelder met het luik open en komt er een 'tyrfoon' op je af. Ook kan je door in een soort van karretje te gaan zitten een vulkaanuitbarsting meemaken. Cool hé (nerd) Daar ga ik straks naartoe.

Edit; Oké, ik ga er dus niet naar toe. Mijn mama kwam net binnen met de mededeling dat Antje (mijn zus) niet mee wilt, omdat ze liever in haar kutboek leest. Dus we gaan gewoon helemaal niet, omdat dat monster er geen zin in heeft. Ze moet ook echt altijd alles verpesten en dan zeuren 'Jullie doen nooit eens wat ik wil, blablabla.' AAAAAAH. :((

[ bericht aangepast op 30 dec 2009 - 13:24 ]

All was well.

Ken ik :'DD.
    ik moest er over vertellen bij m'n examen 'toerisme' & ik denk dat het wel leuk is heuwr ;D
    x

Life begins at the end of your comfort zone

Je mag blij zijn dat je niet bent geweest want het is echt dodelijk saai o.o
    Ik ben er een paar jaar geleden naartoe geweest en ik dacht echt dat het fantastische enzo was, maar het stelt niets voor.

Never run out of reasons to smile...