• Okay, ik zit er nu al een paar dagen mee en 't maakt me gek. Ik kan het niet echt tegen iemand zeggen, omdat ik niemand vertrouw.
    Dus zet ik het hier maar; jullie kennen me niet dus dat maakt 't makkelijker.

    Een vriendin van me, het gaat echt niet goed met haar. Ze heeft een heleboel problemen. En ze wil er nooit over praten; ik ben echt doodsbang dat ze domme dingen gaat doen? Als zelfmoord.
    Want de dingen die soms in haar nickname staan zijn echt erg en dan zegt ze altijd het is niks nzo :'s
    Wat moet ik doen? Ze woont best ver, dus ik kan niet zomaar naar d'r toe.


    ~ Jack Bassam Barakat <3

    Weetje? Ik heb hetzelfde probleem ;x


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Misschoen kun je haar eens bellen? Het is voor vandaag een beetje laat, maar morgen kun je het toch wel eens proberen ?


    Just a simple "I love you" (:

    Misguided schreef:
    Misschoen kun je haar eens bellen? Het is voor vandaag een beetje laat, maar morgen kun je het toch wel eens proberen ?

    Ze neemt wel op en zo. Maar ze wil echt gewoon niks lossen en ik hoor aan haar dat er wat is.
    Maar pff, het enige wat ze zegt is gwn wat ruzie..


    ~ Jack Bassam Barakat <3

    Laten weten dat je er voor haar bent, etc. Na een tijdje vertellen ze het dan meestal wel. (:
    Tenminste, dat is bij mij meestal zo.


    Protège moi de mes désirs.

    sacred schreef:
    Laten weten dat je er voor haar bent, etc. Na een tijdje vertellen ze het dan meestal wel. (:
    Tenminste, dat is bij mij meestal zo.

    Doe ik al een maand en eerst zei ze nog wel details. maar de laatste dagen dus helemaal nimr. Ofwel zegt ze nx ofwel Gwn ruzie nzo.
    Daarom maakt 't me bang. Ze is zichzelf nimr. Maar bedankt voor de tip


    ~ Jack Bassam Barakat <3

    Het enige wat ik kan zeggen is wat iedereen boven me zegt. Bel haar regelmatig op en laat weten dat je er voor haar bent. Zeg dat ze altijd mag bellen of sturen als ze je nodig heeft.


    You're a star in heaven.