Hoi,
mensen die mijn topic hebben gelezen over toneel, erg bedankt voor jullie steun en jullie lieve reacties. Maar ik moet nog iets kwijt.
In het 4e leerjaar begon het, mijn angst om overgeven. Ik kamp er nu in totaal al 5 volle jaren mee, iedere dag voel ik me niet goed en ik denk dat ik constant ziek zal worden. Het is een rot-gevoel en ik heb er echt een hekel aan. 's Nachts doe ik geen oog dicht en lig ik te woelen en blijf ik meestal heel de nacht wakker, omdat ik vroeger vaak wakker werd en kreeg paniekaanvallen, mijn hart begon als een gek te slaan. Nu heb ik het nog, elke dag opnieuw dat rotgevoel. Mijn ouders zijn het megabeu, want iedere nacht staa ik op hun kamer om te zeggen dat ik me niet goed voel. Ik durf bijna nergens naartoe en als ik toch ergens naartoe ga neem ik veel medicijnen mee in m'n zak. In het 4e leerjaar ging ik bijna nooit naar school. Ik heb al veel medicijnen geslikt en ik wil stoppen maar ik wil me beter gaan voelen, maar het helpt niet met die medicijnen en dat weet ik goed, maarja.
Ik vraag me af of het ooit wel eens zal stoppen met dat vreselijke gevoel...
Edit:
Ik ben ook een paar jaar terug, naar een psygoloog gegaan met dit probleem. Maar hij wist ook niet waar het van kwam. Ik voel me radeloos, ik ben bang dat ik er heelf mijn verdere leven mee zal kampen..
[ bericht aangepast op 16 aug 2010 - 20:00 ]
My friends are my estate.