• Dat stomme ding doet het alweer niet.
    En aangezien ik geen zin heb om van mijn luie stoel op te staan om mijn broer, mijn andere broer of mijn vader te halen, heb ik dus hulp van jullie nodig :Y)
    Gisteren deed hij het nog wel.
    En ik ga het niet opnieuw installeren, want dat heeft geen effect [/ervaring]

    Hellup?
    (baby)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    misschien dat het helpt als je je computer opnieuw opstart?


    Change The Changeable, Accept The Unchangeable, And Remove Yourself From The Unacceptable

    JilliBoyd schreef:
    misschien dat het helpt als je je computer opnieuw opstart?


    Just a simple "I love you" (:

    Wat voor foutmelding krijg je?
    Ik heb nu al 300 verschillende foutmeldingen gehad en ze gaan mij mij allemaal vanzelf weer over :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik stamp meestal dan ff op de vloer of bel via de intercom.

    Werkt altijd zeer effectief.:Y)


    Think before you act.

    Nou, als je inlogt en dan doet ie het niet dan komt er zo'n venstertje en dan moet je ergens op klikken maar ik weet het niet meer

    Aan mij heb je niets.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    'Je hosts-bestand bevat verwante Windows Live Messenger-gegevens die de naamoplossing storen.
    Klik hieronder op de knop Herstellen om de instelling te repareren. We proberen je vervolgens opnieuw aan te melden.'

    Sure... Waar is dat stomme knopje dan heen?!


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik weet het niet:X.


    Do you like waffles? yeah, we like waffles. Tralalaaa.

    t zou misschien ook kunnen zijn dat het aan je internetverbinding ligt ofzo? o.o


    Change The Changeable, Accept The Unchangeable, And Remove Yourself From The Unacceptable

    OverMyHead schreef:
    'Je hosts-bestand bevat verwante Windows Live Messenger-gegevens die de naamoplossing storen.
    Klik hieronder op de knop Herstellen om de instelling te repareren. We proberen je vervolgens opnieuw aan te melden.'

    Sure... Waar is dat stomme knopje dan heen?!

    Dat is denk ik een van de weinigen die ik nog niet heb gehad :') Sorry:Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    YES! Ik heb het knopje gezien :3
    En nu wachten...


    I may not always be perfect, but I'll always try.