• Oké, eerst en vooral moet je weten dat ik al van kinds af aan doods-, maar dan ook doodsbang ben voor het donker. Ik kan alleen rustig in slaap vallen als ik met iemand anders op de kamer lig die ik vertrouw, daarom dat ik altijd mijn kat meeneem naar mijn kamer. :'DD We zijn nu momenteel aan zee, waar ik een kamer deel met mijn zus. Gisteren echter ging ze slapen bij een vriendin, dus moest ik alleen liggen. Eerst was ik na 10 à 15 minuten in slaap gevallen, waarbij ik een korte droom had over Hitler ofzo. Daarna toen ik weer wakker werd, durfde ik echt niet meer te slapen. Gevolg; ik heb eerst minstens 5 uur in mijn bed gelegen, zonder in slaap te vallen, want dat durfde ik niet. Ik was de hele tijd de kamer aan het bestuderen en vervolgens nog eens en nog eens en ga zo maar door. Toen ging plotseling de douche lekken. Ja, toen werd ik pas écht bang. Aangezien de lichtknop iets van een 2,5 meter van mijn bed is, durfde ik daar niet heen. Uiteindelijk heb ik het toch gedaan, waarna ik naar het toilet ben gelopen, omdat ik moest van de schrik. Het angstzweet brak me uit, letterlijk. Toen heb ik nog een uur op de toilet gezeten, tot ik eruit durfde, want daarvoor hoorde ik de hele tijd de lift naar boven en beneden gaan. Niet dat ik terug ben gegaan naar mijn kamer, ik heb me gewoon naar de living begeven en wat op mijn iPod geklooit. Toen was ik niet meer bang, want het begon al licht te worden.
    Waarschijnlik ben ik wel niet de enige die bang is in het donker, maar heeft iemand het zo erg als mij?


    All was well.

    ik ben soms ook bang in het donker

    Ocharme, da's kei erg. o: In het donker word ik wel een beetje paranoïde, maar ik heb het niet zo erg als jou. ;x


    Only losers can act the way you do

    Ja, ik ben echt paranoia. ;x


    All was well.

    Ja!! eindelijk ook iemand die zo'n angst had, ik dacht dat ik alleen was maar gelukkig, ikheb dat ook, en zeker heel erg hard als ik een nachtmerrie heb gehad en dan midden in de nacht in het hele donkere kamer wakker wordt na zo'n droom dan schrik ik meecht te pletter en al die rare geluiden die er zo komen en dan als ik alleen ga naar mijn kamer denk ik altijd dat er een vieze mannetje van Saw of en pop met een masker met pijl en mes via het raam is binnengekropen en dan is het echt...Brrrrrr


    FireFlies Above My Head

    Ik ben met mieke zondagavond een film gaan zien. En toen ik bij haar lag, was ik niet echt bang. Maar vannacht, toen ik alleen in mijn kamer lag, durfde ik bijna niet bewegen. Ik voelde mij echt zo zielig, maar ik kon er niets aan doen. Om de vijf minuten mijn lamp aansteken, mijn gsm gebruiken, mp3 in mijn oren. Dan werd ik ook paranoia ;x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ben niet echt bang in het donker,ik schik me alleen de heletijd lam van het vuurwerk.
    Meschien moet je met een lampje aanslapen,dat heb ik ook heel lang gedaan en het werkte.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ik ben ook helaas bang in het donker als ik maar een paar straaltjes licht zie dan kan ik gewoon slapen :O