• Verlegenheid af. Ik vind het zo irritant, ik heb al training gehad op de basisschool, ik ben eigenlijk heel druk als ik bij mijn vriendinnen sta en praat. Maar als ik nieuwe mensen leer kennen ben ik eerst (of soms nog een hele tijdje) altijd zo verlegen dat ik mezelf niet eens durf te zijn :x

    Ik weet niet of je ervan af kunt komen, al zou ik het heel graag willen.

    Maar zijn jullie ook verlegen?


    You can run but not hide

    Dat lijkt me in veel gevallen logisch. Ik kijk ook altijd eerst de kat uit de boom voordat ik echt mezelf ben, te danken aan wat minder leuke zaken uit m'n verleden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja. Ik ben ook heel verlegen. Als ik mensen al wat langer ken dan ben ik echt heel druk. Maar bij mensen die ik niet ken ben ik echt verlegen. Maar heb geen idee hoe je daar af kunt komen ;o

    Ik ben héél erg verlegen.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    zoiets heb ik ook ;x


    Change The Changeable, Accept The Unchangeable, And Remove Yourself From The Unacceptable

    Ik heb hetzelfde als jij.
    En 'k denk dat het gewoon iets is, dat je hebt.
    En daar zal je niet vanaf komen, denk ik.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Heb ik ook, tenzij ik echt vrolijk ben dan begin ik echt tegen iedereen te praten :x En zolang er een paar vrienden bij zijn.

    Hmmm.. Ik zou het niet weten. ik zou dan proberen tegen mensen te praten de weg te vragen? Of vragen waar de supermarkt is? MEt zulke dingen beginne?


    Some angels have no wings.

    Fragile schreef:
    Ja. Ik ben ook heel verlegen. Als ik mensen al wat langer ken dan ben ik echt heel druk. Maar bij mensen die ik niet ken ben ik echt verlegen. Maar heb geen idee hoe je daar af kunt komen ;o


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hbe ik ook. Maar ik heb ook zoiets doms. Ik durf niet eens in een supermarkt iets te vragen of te bellen om te reserveren bij de bios ofzo. Of dat soort dingen.
    Echt debiel. Maar ik kan er niks aan doen. :[


    Winter is coming.

    Ik ben soms ook heel verlegen, als ik mensen niet ken. Zodra ik ze ken, wordt ik druk en hyper. Ik weet niet hoe je ervan moet komen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dat heb ik ook, noujha bij sommige mensen dus niet. Als ik iemand voor het eerst tegen kom en ik durf erop af te stappen, dan heeft die persoon mijn vertrouwen al gewonnen zonder er iets voor te hoeven doen! En dat is pas een keer gebeurt, toevallig met iemand van Quizlet, namelijk Kirsten.


    -

    Soms, hangt er vanaf welk persoon het is. Als het een vreemde is of de jongen die ik leuk vind, dan wel. Maar niet als ik die persoon ken. (cat)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb precies hetzelfde. En het is echt kut.
    Ik heb geen idee hoe je ervan af kunt raken.


    Never run out of reasons to smile...

    Heb ik ook heen héle lange tijd mee rondgelopen. Ik ben vanuit mezelf beter gaan praten. Het is nog niet helemaal dat ik enorm spontaan ben ofzo, maar ik probeer onderwerpen te verzinnen tijdens gesprekken of op een onderwerp dieper in te gaan.


    I recycle my thoughts.

    Ik was vroeger heeeel verlegen, dus ik weet hoe je je voelt. Ik kreeg op de middelbare nieuwe vriendinnen en die waren alles behalve verlegen, en daardoor ben ik ook veranderd. Daar ben ik blij om. Soms met nieuwe mensen ben ik wat stiller, maar niet veel.


    I'd rather go naked than wear fur.