• Love like blood.

    Voorproefje.

    We lopen door de lobby van het hotel, buiten hoor ik meisjes gillen. "Staan ze serieus nog zo laat hier?" Zeg ik zachtjes. Ellen volgt mijn blik en schud haar hoofd. "Die sporen niet, ik zou het al lang opgeven!" Tom en Bill kijken ons vragend aan. "Never mind." Zegt Ellen. We lopen richting de lift, Bill raakt mijn rug aan en legt zijn hand op mijn schouder. Ik slik even en kijk blozend naar de vloer. Ik voel dat hij met zijn vinger langs mijn ruggengraat strijkt, ik krijg er kippenvel van. Ik draai me om en kijk recht in zijn ogen. Zo prachtig bruin, ik verdrink er bijna in. Ineens voel ik me heel flauw, de grond onder mijn voeten zakt weg, alles word zwart.


    Voorzichtig open ik mijn ogen, ik lig op de bang. "Oh gelukkig, je bent wakker." Bill's stem klinkt opgelucht. Ik ga recht zitten en ga met mijn hand door mijn haar, ik voel een grote bult op mijn achterhoofd. "Auw, hoofdpijn." "Dat snap ik, je viel met je hoofd op de vloer!" Hij strijkt met zijn hand langs mijn wang. "Zal ik je op bed leggen?" Ik knik langzaam en wil opstaan. Bil houd me tegen en tilt me op, zijn ene arm onder mijn knieën en de andere in mijn nek. Hij loopt een grote slaapkamer in en legt me op bed, een klein teckeltje komt kwispelent aan lopen. "Zosja nee!" Het hondje luistert niet en springt op bed, het begint mijn gezicht te likken. Ik begin te lachen en aai het beestje over haar kop.


    Willen jullie hem maken? Dat vind ik heel lief _O_

    [ bericht aangepast op 28 dec 2009 - 21:15 ]


    -

    Ik ga morgen lezen. :9~

    Prodigy schreef:
    Ik ga morgen lezen. :9~

    Whoehoe _O_


    -

    Ikke nu. :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Warrior schreef:
    Ikke nu. :Y)

    Dankje, wel reactie achter laten hea!^^


    -