Reageer gewoon als een bitch terug. Dit valt overigens wel mee vergeleken met wat ik op youtube heb meegemaakt. Nu ben ik eraan gewend en bek ik keihard terug - daar zijn geen mods, so..- maar in mijn beginperiode heb ik echt O.O zulke ogen gehad.
Zaitsev schreef: Reageer gewoon als een bitch terug. Dit valt overigens wel mee vergeleken met wat ik op youtube heb meegemaakt. Nu ben ik eraan gewend en bek ik keihard terug - daar zijn geen mods, so..- maar in mijn beginperiode heb ik echt O.O zulke ogen gehad.
Ik negeer dat altijd gewoon x] Als mensen negatief zitten te reageren op liedjes denk ik zo van; Dude. Waarom zit je het dan toch te luisteren? ;')
Zaitsev schreef: Reageer gewoon als een bitch terug. Dit valt overigens wel mee vergeleken met wat ik op youtube heb meegemaakt. Nu ben ik eraan gewend en bek ik keihard terug - daar zijn geen mods, so..- maar in mijn beginperiode heb ik echt O.O zulke ogen gehad.
maar daar zijn wel mods dus als je te ver gaat word je verwijderd (': maar dat zou me niet zoveel boeien eigenlijk.