wat is volgens jullie het slechtste liedje ooit? of de slechtste band, zanger of zangeres? ik ben nieuwsgierig ...
-
31 juli 2008 - 15:4615 aug 2008 - 3:10
alle kinder artiesten ik vind daar niks aan en ook niet veel aan nederlands:(
Doubt your doubts before you doubt your beliefs.
15 aug 2008 - 5:49eel te veel om op te noemen bv Teenagers van mcr --'
Dat liedje is masterlijk!It's not the same without you.
15 aug 2008 - 5:50UhmUhm
It's not the same without you.
15 aug 2008 - 5:50Ik heb een BLOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDHEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL
aan Cinema bizarreIt's not the same without you.
15 aug 2008 - 6:58alle kinder artiesten ik vind daar niks aan en ook niet veel aan nederlands:(
K3 &OTJEZIJNIS WEL KOEL [die heeft ook liedjes :'DD]Mew <3
15 aug 2008 - 7:55(...)
ik kan wel begrijpen dat jullie hem eng vinden maar ik vind da totaal ni, die heerst gwn en ebt ge zijn micro al eens gezien?
ik zet effe een link; http://www.delaatstefoto.nl/joomla/components/com_fpslideshow/images/Marilyn_Manson_1.jpg
wa ik het slechtste liedje vind; sos van the jonas brothers
ja wel coowl!! maar ook weer eng!! maar ieder zijn eigen smaak hea..
en ik vind engels meestal leuker dan nederlands talig. ook ieder zijn eigen smaakxD15 aug 2008 - 8:02Vlaamse & nederlandse muziek,, ^^
Vertrouw nooit een naakte melkboer.
15 aug 2008 - 9:10(...)
ik kan wel begrijpen dat jullie hem eng vinden maar ik vind da totaal ni, die heerst gwn en ebt ge zijn micro al eens gezien?
ik zet effe een link; http://www.delaatstefoto.nl/joomla/components/com_fpslideshow/images/Marilyn_Manson_1.jpg
wa ik het slechtste liedje vind; sos van the jonas brothers
Ik heb een keer een liedje van hem gehoord. Had hem zelfs op mijn mp3. Dus zijn muziek vind ik niet slecht. Alleen, hoe hij eruit ziet.....
Maarja,, dat is wel met meerdere artiesten zo15 aug 2008 - 9:19Enrique iglesias
en love in this club - usher
das echt zooon gezeik en niémand is het met me eens maar ik blijf erbij *punt !!!*
xPoisonTrash on camera
15 aug 2008 - 10:12Van Duffy(6)
haar stem is echt kut !!(<3
15 aug 2008 - 10:16Dat niewe liedje van Chris Brown- No air ofzo -.-
Wat een gezeur en op het laatst lijkt het wel of ze tegen elkaar aan het schreeuwn zijn inplaats naar elkaar toe zingen x]People who are meant to be together always find each other in the end.
15 aug 2008 - 10:21enrique inglesias zingt alsof hij verdrietig is omdat er geen blauwe M&M's waren maar groene en dat zijn kleedkamer 2 tintjes te licht is...
You're the heir, I'm the forgotten grave..
15 aug 2008 - 10:50Volendamse shit vind ik niet leuk en ik hou ook niet van techno en screamo.
En als Justin Timberlake op de radio komt doe ik de radio gelijk uit. Ik vind zijn muziek niet mijn smaak15 aug 2008 - 10:56guilermo & tropical danny - toppertje
cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..
15 aug 2008 - 11:06