• Ik heb op netlog op een tokiohotel-pagina gelezen dat er een actie is tijdens 'zoom'.
    Men zou -als er genoeg mensen deelnemen- tijdens 'zoom' allen met een zaklamp schijnen, om als het ware het effect te geven. Maar waar ik nu aan dacht, is dat wel een goed idee ? Het doet al pijn als eén iemand met een zaklamp in je ogen schijnt, wat als honderden mensen dan massaal met zaklampen naar hun schijnen? Volgens mij is dat niet te doen.

    Wat denken jullie?


    Life begins at the end of your comfort zone

    Geesz schreef:
    Ik denk dat zo'n zaklamp bij de controle sowieso wordt afgepakt. Op 14 juni werd ook superveel afgepakt.


    One Day you'll remember me...

    Ik denk niet dat 't 'm gaat worden.

    Ik zou het eigenlijk ook niet doen, want iedereen gaat voordat het liedje 'Zoom' komt toch al met die zaklampen lopen schijnen. Dan is het effect van de hele fanactie ook niet echt duidelijk te zien..


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik denk niet dat ik aan een fanactie mee ga doen, ik verzin wel iets persoonlijks om te doen. (:

    Cacharel schreef:
    Ik denk niet dat 't 'm gaat worden.

    Nee, indeed.

    Toen Charissa en ik tweede rij stonden bij Placebo, kwam de security heel de tijd zeggen dat de flits afmoest, aangezien het in hun ogen zou kunnen schijnen en dat verblindend is.

    Wat moet het dan worden met zaklampen?

    Mag je wel al binnen met zo'n lamp, je zou er iemand mee dood kunnen slaan. Niet dat ik zo denk, maar zo denken die bodyguards wel.


    Tanya is de beste.

    Geesz schreef:
    Ik denk dat zo'n zaklamp bij de controle sowieso wordt afgepakt. Op 14 juni werd ook superveel afgepakt.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?