• Ik wil een nieuwe story maken en ik heb wel een beetje een idee. Misschien een beetje voorspelbaar en ik weet niet hoelang ik deze story ga volhouden (aangezien ik vaak na een stuk of 20 hoofdstukken vast loop), maar het leek me wel leuk om het weer te proberen.
    Geen beroemden

    Elisa en Delano, twee totaal verschillende persoonlijkheden en toch twee handen op één buik.
    Ze wonen al jaren naast elkaar en zijn vanaf dag één al beste vrienden.
    Om precies te zijn al vijftien jaar!
    Elkaar ontmoet in de zandbak in het speeltuintje achter hun huis, waar ze samen zandtaartjes hebben gemaakt en jaren later rondhangend op het basketbal pleintje in de buurt, waar ze op een bankje zaten te praten.
    Jaren bij elkaar in de klas gezeten en van alles samen beleefd.
    Delano was er voor Elisa en Elisa was er voor Delano, wat er ook was alleen waren ze nooit, want ze hadden elkaar.

    Maar Elisa verhuisde naar de andere kant van Nederland, omdat haar vader daar een beter betaalde baan kreeg.
    Hoe zou het nu verder moeten met hun?
    Nog nooit waren ze van elkaar gescheiden geweest sinds dat ze elkaar kenden.

    Zou dit het einde zijn van hun vriendschap?
    Zou hun vriendschap sterk genoeg zijn?
    Of zou er meer zijn dan alleen beste vrienden?


    Doen of niet doen? :3
    En hebben jullie nog wat ideeën? (:

    Edit:
    Bonustrack

    [ bericht aangepast op 27 dec 2009 - 22:21 ]


    dream, dare, fly!

    Ik vind 'm wel goed.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind het wel een leuk idee ^^.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Nid schreef:
    Ik vind 'm wel goed.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik vindt het een goed idee. (:


    Do you like waffles? yeah, we like waffles. Tralalaaa.

    Ik vind 'm eigenlijk wel wat standaard.
    :X


    I live for the applause, you will die for it.

    Nid schreef:
    Ik vind 'm wel goed.


    Smiling but close to tears.

    Shambhala schreef:
    Ik vind 'm eigenlijk wel wat standaard.
    :X


    Ik namelijk ook daarom twijfel ik zo...
    En daarom vraag ik ook of jullie nog dingen weten om het minder standaard te maken =P


    dream, dare, fly!

    Edit:
    Bonustrack


    dream, dare, fly!

    Oke misschien heb ik een idee. Vlak voordat Elisa verhuist ontstaat er een ruzie vanwege een misverstand tussen hen, waardoor ze beide in haat van elkaar scheiden. Uiteindelijk komen ze elkaar weer tegen omdat ze hetzelfde werk doen en proberen ze elkaar zwart te maken, nog steeds als gevolg van die ene ruzie. Uiteindelijk komt een persoon in gevaar waarvan de twee beide goede vrienden zijn en moeten ze samenwerken om deze persoon weer in veiligheid te brengen.

    Ik heb het bewust wat vaagjes gelaten omdat ik niet alles wil voorkauwen, das saai :]


    No growth of the heart is ever a waste