Dat is de winnaar van 'Mijn restaurant' en daar ga ik nu heen met mijn gezin. Op restaurant gaan is saai, maar hier wil ik wel naartoe. Waar ga jij graag eten?
Maakt mij niet uit.. In Haarlem, waar ik woon, is er een bowlingbaan waar je echt héérlijk kan eten. Zoete Inval heet-ie volgens mij. Da's echt lekkerrrr.
Maar de MacDonalds vind ik nou niet echt een leuke gelegenheid om uit eten te gaan eigenlijk.
Maar het restaurant wat bij het winkelcentrum schuin tegenover Ahoy zit, daar hebben ze echt lekkere Spare-Ribs. Nee, niet La Place, daar heb ik ook eens gegeten omdat het hartstikke druk was -het concert was uitverkocht- maar dat was echt niet lekker.
Asylum schreef: Maar het restaurant wat bij het winkelcentrum schuin tegenover Ahoy zit, daar hebben ze echt lekkere Spare-Ribs. Nee, niet La Place, daar heb ik ook eens gegeten omdat het hartstikke druk was -het concert was uitverkocht- maar dat was echt niet lekker.
Oh, die ken ik. Ik weet alleen niet hoe die heet. Maar die spare'ribs zijn daar lekker ja <3.