• Jullie kinders typpen nou allemaal in een x als smiley ; ;x.
    en die had ik als eerste zeg maar haha ;x dus ik vind mezelf nu een trendsetter en jullie niet -gayhand-

    ooit een trend gezet op Q? zoja, wat?


    We can only learn to love by loving.

    Gehehe, ik niet :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nevermind, over dat lange verhaal dat hier stond..

    Laten we het erop houden dat ik het kinda 'kinderachtig' & 'zielig' vind door jezelf een trendsetter te noemen terwijl je niet eens weet of je dat echt gezet heb, en al was het wel zo, goh, is dat stoer?

    [ bericht aangepast op 5 juni 2010 - 21:43 ]


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik vind het niet echt een trend, zo vaak zie ik het ook niet.
    Ik gebruik al enkele jaren 'x]', ik zeg toch ook niet dat ik een trend gezet heb als ineens wat meer mensen die gebruiken x'D
    Er zijn gewoon veel variaties op die 'x', iedereen heeft wel iets dat die toffer vind. De echter trendzetter vind ik dan nog degene die de 'X' heeft uitgevonden. x]

    [ bericht aangepast op 5 juni 2010 - 21:35 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik doe het al heel lang op msn.. zoals xp, x) ofzo... want ik vind smiley's heel vervelend.

    Ik doe dit ;x of dit :x. Maar ik ben te lui om op de Shift toets te drukken dus doe ik de snellere weg. (nerd)


    we've only said goodbye with words

    ik zet meestal geen smileys behalve deze ^^


    Change, the only good thing in this world.

    Misschien iets te veel eigendunk?:X


    *insert philosophical cringe expression here*

    Nee niet dat ik weet ^^


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    ik begon met -ditdoen-

    & toen nam iedereen het over Oo

    ik denk niet dat je de eerste bent die dat gebruikt hebt?


    Keep on smiling

    Ik net eventjes. Ik maakte een topic over hyvesfoto's. En toen kwamen er meer.(':


    everything, in time

    Zo? -> :x?

    Heel soms doe ik dat, maar meestal doe ik :/ Dat heb ik van iemand anders af gejat, geen idee waar die x vandaan komt but yeah, boeit me ook niet zo heel erg :'D

    De :'D heb ik ook van iemand, nu ik erover nadenk...


    No growth of the heart is ever a waste