• Er meer mensen zijn die het gevoel hebben dat Q veranderd en dan niet op een goede manier? Want zo voel ik het wel, ik begin het hier steeds minder leuk te vinden en ik krigj ook steeds meer de neiging om hier weg te gaan. Ik begin het een beetje zat te worden dat veel mensen hier niet meer gezellig met elkaar om kunnen gaan denk ik, of de hele tijd openlijk ruzies gaan zoeken in topics. maar goed wie heeft er nog meer dit gevoel ?

    -Nare reacties hoef ik niet te zien, dan kun je beter je kop houden-


    We can only learn to love by loving.

    Ik wel. Soms is het echt fucking irritant als je echt een goed humeur hebt, en je een hyper topic opent en je kut reacties krijgt.


    when words fail, music speaks.

    Ik ben ook een hele tijd vanaf Juni niet meer on geweest. Ik denk dat dat ook kwam omdat die gezelligheid opeens weg was. Maar ik denk, als je je vrienden weer opzoekt, en gewoon leuke topics aanmaakt, dat je dan weer gezellige mensen ontmoet. Tuurlijk, er zullen altijd wel weer van die spelbrekers zijn die denken dat ze geweldig zijn of alles weer beter weten. Maar door die mensen moet je je pret niet verpesten en heb lol met de mensen die je echt mag :]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Quizlet is leuk, alleen het gedrag van de mensen verandert wel in negatieve zin.


    Proud.

    Ik ben het wel met je eens met dat laatste dat er steeds ruzie word gezocht enzo...
    Ik weet niet echt hoe het hiervoor was ik zit nog maar net een jaartje op Q...


    dream, dare, fly!

    Volgens mij heb je wel gelijk. Verder ben ik het eens met Clarity.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik denk gewoon dat velen Quizlet als een afreageer site zien. :X


    Let the Night embrace you

    Snake schreef:
    Ik denk gewoon dat velen Quizlet als een afreageer site zien. :X

    ;x
    Als ik Q asl afreageersite ga gebruiken dan zou ht niet goed gaan met de meesten ;x Quizlet is voor mij een uitgangspunt waardoor ik eventjes weg pijn uit die chaos hier ;x


    We can only learn to love by loving.

    Sinds dat ze zoveel mensen hebben weggestuurd, is iedereen meer op zijn eigen gaan doen & zijn er veel vriendschappen kapot gegaan, of ineens minder sterk geworden waardoor iedereen steeds meer op hun hoede is en zich wat meer arroganter gaan gedragen? -ofso iets-

    Ik heb dat gevoel ook wel eens :X
    Maar ik ben nog steeds gezellig 8D


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Sommige reacties kan ik me zó door opfokken. Als je meld in een topic 'Zeg dit niet A.U.B', gaan zommige vervelende rot koters datgene tóch zeggen.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2009 - 17:08 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Shambhala schreef:
    Sommige reacties kan ik me zó door opfokken. Als je meld in een topic 'Zeg dit niet A.U.B', gaan zommige vervelende rot koters datgene tóch zeggen.

    Maar dat komt door het feit dat er staat; zeg dit A.U.B niet. Dat is net zoals er ergens staat; niet aankomen, pas geverft! dan kom je er ook zowiezo aan omdat er staat niet aankomen. Ik denk dat het bij zo iets juist het zelfde is.

    Irgendwann schreef:
    Sinds dat ze zoveel mensen hebben weggestuurd, is iedereen meer op zijn eigen gaan doen & zijn er veel vriendschappen kapot gegaan, of ineens minder sterk geworden waardoor iedereen steeds meer op hun hoede is en zich wat meer arroganter gaan gedragen? -ofso iets-


    Protège moi de mes désirs.

    Ik vond het leuker in 2007, begin 2008.
    Het is veel strenger geworden, mensen fokken elkaar teveel op en dat verpest de sfeer nogal.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Het wordt wel saai ja. (cat)
    Misschien ga ik er voor een tijdje af, en als ik dan terugkom, heb ik het gemist en dan vind ik het weer leuk. Ofzo.
    Misschien moet jij dat ook proberen? :9~

    [ bericht aangepast op 25 dec 2009 - 17:48 ]


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Irgendwann schreef:
    Sinds dat ze zoveel mensen hebben weggestuurd, is iedereen meer op zijn eigen gaan doen & zijn er veel vriendschappen kapot gegaan, of ineens minder sterk geworden waardoor iedereen steeds meer op hun hoede is en zich wat meer arroganter gaan gedragen? -ofso iets-


    Proud.