• klik


    I need you like a heart needs a beat

    oke,, door dit soort gedrach schaam ik me,, dat ik ooit TH fan ben geweesT! ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Confused schreef:
    Ehmm... Ik had waarschijnlijk ook zo gek geworden? Ik bedoel, het is toch iets wat elke fan wel wil? Zo dichtbij ze komen?

    Ja tuurlijk, maar als je aan ze gaat trekken en gaat duwen hebben zij er echt geen zin aan.


    .

    Confused schreef:
    Ehmm... Ik had waarschijnlijk ook zo gek geworden? Ik bedoel, het is toch iets wat elke fan wel wil? Zo dichtbij ze komen?


    ik denk ook dat ik helemaal gek zou worden xd
    maar aan de ene kant lijkt het me verschrikkelijk als je dit gebeurt man, dan word je helemaal uit elkaar gerukt x)
    maar aan de andere kant kies je er zelf voor...
    -tjah ingewikkeldheid-

    [ bericht aangepast op 25 dec 2009 - 18:17 ]


    T O K I O H O T E L < 3

    Sentiment schreef:
    Gosh, best wel sneu voor ze.

    dat filmpje kende ik al (:
    het is idd erg hoe sommige fans doen,ik heb bv. een discussie met een TH 'fan' op mijn profiel staan,het stond in een jongen zijn blog op netlog,en echt,dat meisje is kansloos.


    everybody needs a song.

    Eigenlijk vind ik het best erg voor je jongens.
    Echt overal waar ze hier in Europa komen en een groot deel van Amerika kunnen ze nergens meer gewoon over straat wandelen of van de auto naar een gebouw gaan. Er staan echt overal fans en dan dringen ze zich echt zo op, dat de jongens echt bijna plat zijn.


    One Day you'll remember me...

    Gosh, respect is te veel gevraagd? :8 Nja, ze zijn fan en willen dichtbij komen, maar die jongens moeten gewoon rennen door de menigte. Die mensen zijn gewoon gestoord. O.O' Verdomme, hier kan ik mij eigenlijk wel kwaad om maken, ook al ben ik geen fan. :'D

    [ bericht aangepast op 26 dec 2009 - 20:11 ]


    Only losers can act the way you do

    Oké, ik zou ook over mijn dak gaan als ik ze zie, maar ik zou wel willen dat ze normaal naar de wagen zouden kunnen gaan...


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    HAHAH XD waarom zie ik nu opeens sommigen van Quizlet daar echt tussen staan? xd
    BTW: Welcome in the real world, girls :') Zo zullen er hoogstwaarschijnlijk nog meer dingen gebeuren hoor.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2010 - 12:46 ]

    Clarity schreef:
    Tlijkt net of ze de auto aant batsen zijn x3


    Do you like waffles? yeah, we like waffles. Tralalaaa.

    ben ik blij dat ik nooit zo iets zou doen :O

    Ocharme, dat is kei erg om te zien. :S


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Dat noem ik eigenlijk al geen fans meer.

    Nja, ik heb dat toen dat gebeurt was al gezien. Dat waren trouwens toch geen fans die dat deden? Dacht ik toch. Ik weet heel de uitleg niet meer van toen hoor:'d x


    Some people make the world special just by being in it

    Perry schreef:
    Nja, ik heb dat toen dat gebeurt was al gezien. Dat waren trouwens toch geen fans die dat deden? Dacht ik toch. Ik weet heel de uitleg niet meer van toen hoor:'d x

    Nee indd. Er zat een heel verhaal achter dat Tom en Bill werden aangevallen door een stel haters en zo tegen de auto werden geduwt ofso iets wat het allemaal was, toch?