• klik


    I need you like a heart needs a beat

    Tlijkt net of ze de auto aant batsen zijn x3


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Dat vind ik echt sneu voor ze.
    Ohmygod.
    Met hoevelen staan ze daar wel niet? o.o

    UNCOMMON schreef:
    Dat vind ik echt sneu voor ze.
    Ohmygod.
    Met hoevelen staan ze daar wel niet? o.o

    Met heel veel O.O'


    I need you like a heart needs a beat

    ik zal je vertellen bil heeft van dat volgens mij 2 gekneusde of gebroken ribbne aan overgehoudenm en blauwe plekken tom heeft er ook een paar

    O right, dat is toen ze aangevallen werden en bij tom de haren uit zijn kop getrokken werden of niet (cat)? :Y) En gekneusde ribben en stuff. Leuke fans heb je dan (krul)

    [ bericht aangepast op 25 dec 2009 - 14:09 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ben blij dat ik nog respect ken. >.<

    En als het klopt heeft een van die mensen monsters een dread bij Tom uitgetrokken. :l

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 dec 2009 - 14:17 ]


    Let the Night embrace you

    NenaKerner schreef:
    O right, dat is toen ze aangevallen werden en bij tom de haren uit zijn kop getrokken werden of niet (cat)? :Y) En gekneusde ribben en stuff. Leuke fans heb je dan (krul)

    Dat weet ik niet zeker,al denk ik wel dat dat toen was.Weet jij hoe het komt dat er toen zoveel fans zijn rond geraakt?

    [ bericht aangepast op 25 dec 2009 - 14:23 ]


    I need you like a heart needs a beat

    Holy fuck. .__.


    when words fail, music speaks.

    Photographs schreef:
    (...)
    Dat weet ik niet zeker,al denk ik wel dat dat toen was.Weet jij hoe het komt dat er toen zoveel fans zijn rond geraakt?
    Eerst kwam er gekte en massahysterie :Y), toen ruzie, toen haters, toen gingen de fans kut doen tegen de haters en andersom en zo eindigd een verhaal met gekneusde ribben, paniek aanvallen en enkele dreads minder. Ik doe er nu wel zo lacherig over en stuff, maar het was echt een van de verschrikkelijkste en engste dingen die ze volgens mij ooit op fangebied meegemaakt hebben. Arme jochies.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2009 - 14:26 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Dat is best al wel een oud filmpje, maar ja het bewijst wel dat ze er soms(meestal) over gaan.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Frontpage schreef:
    Dat is best al wel een oud filmpje, maar ja het bewijst wel dat ze er soms(meestal) over gaan.

    Weet ik,maar ik blijf het gestoord vinden.


    I need you like a heart needs a beat

    Gosh, best wel sneu voor ze.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    NenaKerner schreef:
    (...)
    Eerst kwam er gekte en massahysterie :Y), toen ruzie, toen haters, toen gingen de fans kut doen tegen de haters en andersom en zo eindigd een verhaal met gekneusde ribben, paniek aanvallen en enkele dreads minder. Ik doe er nu wel zo lacherig over en stuff, maar het was echt een van de verschrikkelijkste en engste dingen die ze volgens mij ooit op fangebied meegemaakt hebben. Arme jochies.

    Omg,dat van die haters en die ruzie wist ik niet.Maar ik kan heel goed geloven dat dat inderdaad wel het ergste is dat ze ooit al op fangebied hebben meegemaakt.


    I need you like a heart needs a beat

    Ehmm... Ik had waarschijnlijk ook zo gek geworden? Ik bedoel, het is toch iets wat elke fan wel wil? Zo dichtbij ze komen?

    NenaKerner schreef:
    (...)
    Eerst kwam er gekte en massahysterie :Y), toen ruzie, toen haters, toen gingen de fans kut doen tegen de haters en andersom en zo eindigd een verhaal met gekneusde ribben, paniek aanvallen en enkele dreads minder. Ik doe er nu wel zo lacherig over en stuff, maar het was echt een van de verschrikkelijkste en engste dingen die ze volgens mij ooit op fangebied meegemaakt hebben. Arme jochies.


    Protège moi de mes désirs.