• Ja, we moesten rood en wit aankleden voor het werk en iedereen van de meisjes had dus hakken aan, en ik ook hele hoge (ik werk achter kassa) En ik moest dus een product in de winkel ophalen. En toen was ik halverwege en toen *slip* boem pats. Lag ik liggen op de grond. Echt schamend, ik denk dat iedereen zijn lach probeerde in te houden de rest van de dag, maakte de medewerkers wel grapjes met mijn val, ja het was de gesprek van de dag xD , maar ze wilden me dus overeind helpen. En, en, en, ik schaamde me kapot :x En nu heb ik een blauwe plek :(

    En iemand ook een keer voor een groot plubliek gevallen/uitgegleden? : ]

    [ bericht aangepast op 24 dec 2009 - 21:50 ]


    You can run but not hide

    Haha, zoiets had ik ook kunnen meemaken hoor. Sterkte met je blauwe plek :'D

    auw, dat is niet leuk wrs :s


    Art is never finished, just forgotten.

    pha, ik heb dat élke dag, maar de grappigste was toch wel toen ik op school was en het lag vol met ijs en ik was erover aan het glijden, vind ik best leuk x), en toen was er zo een stukje waar er heet water over gegoten was en wat dus éxtra glad was en ik ging erover, en mijn benen schoven weg, en gingen in zo'n X vormpje ^^ en zo viel ik recht op me kont naar beneden terwijl de héle school stond te kijken..

    natuurlijk, kon ik er zelf ook nog mee lachen :D

    Ja hoor aan het einde van de pauze in de aula. Wou over een bankje springen maar stond er te dicht op, dus bleef me voet er onder hangen. xD Bam daar lag ik dan. (Als bruggertje, ja is al lang geleden) Halve school moest lachen net als ik, wel jammer dat het glas van me horloge gebroken was.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Niet voor een grote groep, maar ik ben wel gevallen voor Strify! Ik struikelde over de drempel. Dat is pas beschamend voor je grote idool op je ben gaan! XD


    -