• Het is vanavond kerstavond. Dat betekent voor mij, op de bank zitten met ene ongelovelijke nepglimlach om stomme programma's te kijken. Met mijn vader, met wie ik altijd ruzie heb, omdat alles wat ik zeg & doe verkeerd is. Mijn ouders hebben bedacht om dit jaar gezond te doen, wat in houdt Olijven en zongedroogde tomaatjes. Wat ik beide niet lust. Ik ga net alsof ik moe ben doen, zodat ik snel weg kan vluchten.

    Nog meer mensen die een plezierige kerstavond te gemoed gaan?

    Edit:
    Ik krijg wel cadeau's. Dat maakt een hoop goed.

    Bohh, ik maak de laatste tijd veel zeurtopics aan zeg.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2009 - 16:38 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Buuuh. klinkt nie leuk ;o maar weet je, het is zo voorbij (: by my is het ook nie leuk, omdat ik constant ruzie heb met iedereen, ik kan ze niet meer uitstaan .. alleen heb k dan wel het geluk dat er een vriendin is ..

    x


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ik vier geen kerstavond? ôo


    Smiling but close to tears.

    Ja, ik ga een plezierige avond te gemoet.En dat is niet sarcastisch (;


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Arme jij =[.
    Ik ga eigenlijk wel iets leuks doen. Als het een beetje meezit ga ik straks naar Groningen voor de afsluiting van Serious Request =].


    I am an idiot, I move.

    Ja, lekker met de familie cadeautjes openen:) *ik houd van kerst<3* en nee geen sarcasme;)


    Why don't you break my heart

    Dat is inderdaad minder ;o Ik ga niet echt iets speciaals doen. Mijn vader moet werken, dus ik ga met mijn moeder en broertje film kijken ofzo, denk ik :'D

    Shade schreef:
    Arme jij =[.
    Ik ga eigenlijk wel iets leuks doen. Als het een beetje meezit ga ik straks naar Groningen voor de afsluiting van Serious Request =].


    Kan ik niet stiekem in je tas, ofzo? Ik wil daar ook naar toe.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Odat is best mel kut.
    Wij vieren het een soort van,lekker eten en zo Maar ik snap het hele kerstavond en 2de kertdag gedoe.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    DutchAngel schreef:
    Ja, lekker met de familie cadeautjes openen:) *ik houd van kerst<3* en nee geen sarcasme;)


    Oef, vergeten. Ik krijg ook cadeau's. Nu wordt het vast beter.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Sentiment schreef:
    (...)

    Oef, vergeten. Ik krijg ook cadeau's. Nu wordt het vast beter.

    Probeer er van te genieten;) En anders wens ik je veel sterkte/succes toe


    Why don't you break my heart

    DutchAngel schreef:
    (...)
    Probeer er van te genieten;) En anders wens ik je veel sterkte/succes toe


    I'll try, en dank je.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    fuck kerstavond. daar doe ik niet aan.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Dat klinkt echt rot ö Wij gaan uiteten met het gezin.

    Ik ga vanavond naar mijn opa en oma. En dat is koel want die zijn koel. Want mijn opa hebt hyves:Y)

    Morgen komen er mensen bij ons eten enzoo.
    En krijg ik kadootjes:Y)

    En overmorgen ga ik me denk ik doodvervelen.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Bij mij komt mijn stiefvader zijn moeder enzo eten :S. Ik ben in dat k*tmens haar ogen krapuul, arrogant, deugotant omdat ik een eigen willetje heb , van mij laat horen, al verschillende vriendjes had die ik na een week dump, met verschillende kapsels om de zoveel weken thuiskom. In haar ogen is mij stiefnicht de perfectie, zij is 19 jaar oud en kijkt nog naar Ketnet, gaat om 9 uur slapen, drink geen alcohol, loopt niet op pumps en stilletto's rond, draagt geen korte blote kleedjes en andere dingen, drinkt niet, schminkt zich niet , etc... En daarbij komt nog eens ik haat Kerstmis en Nieuwjaar, ik voel mij steeds raar, mijn vader is 2 jaar geleden gestorven en vanaf nu , ik ben nu 16, begin dat in mijn gedachten te spelen , ik begin lastig te doen enzo. Dus nu ga ik gewoon eten, en daarna boven dvd kijken met mijn stiefnicht, en haar nog wat opstoken en leren opstandig te doen