• Wij organiseren weer een klein wedstrijdje. Maak een leuke Kerst foto en dump de link in dit topic! -Zet de foto wel op Quizlet en niet op Hyves etc.

    De winnaar komt in de Nieuwsbrief van week 53 te staan, dus je hebt nog ruim een week om een foto te maken. Stuur de foto in vóór donderdag 31 december 0:00.

    Veel plezier en een prettig Kerstfeest.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2009 - 12:00 ]


    "I shut my eyes in order to see.'


    Mijn kerstfoto =D


    I solemny swear i am up to no good

    Jammer dat ik bij kennissen ben en me foto dus alleen maar op hyves staat.

    [ bericht aangepast door een moderator op 27 dec 2009 - 17:25 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    Jammer dat ik bij kennissen ben en me foto dus alleen maar op hyves staat.

    Dan kun je 'm toch opslaan via Hyves en dan op Q zetten?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nid schreef:
    (...)
    Dan kun je 'm toch opslaan via Hyves en dan op Q zetten?

    Nou het is wat ingewikkeld aangezien ik in het buitenland zit en die taal niet spreek en die computer die taal is, dus gaat dat niet lukken.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    (...)
    Nou het is wat ingewikkeld aangezien ik in het buitenland zit en die taal niet spreek en die computer die taal is, dus gaat dat niet lukken.

    Hmm als je mij je Hyves geeft, dan zet ik 'm in mijn fotoboek? Of ik zet 'm in de jouwe, maar dat hoeft niet per se aangezien ik dan je ww moet weten.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nid schreef:
    (...)
    Hmm als je mij je Hyves geeft, dan zet ik 'm in mijn fotoboek? Of ik zet 'm in de jouwe, maar dat hoeft niet per se aangezien ik dan je ww moet weten.

    Hm het hoeft ook niet persée hoor. Ik wacht wel een andere foto wedstrijd af.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    (...)
    Hm het hoeft ook niet persée hoor. Ik wacht wel een andere foto wedstrijd af.

    Oke is goed hoor :'D.


    "I shut my eyes in order to see.'

    De datum is even aangepast aangezien de winnaar ook nog uitgekozen moet worden. Jullie hebben nu nog -inclusief vandaag- 4 dagen. Oudejaars foto's zijn ook welkom en het hoeft niet per sé een Kerst foto te zijn, het mag ook -bijv. zoals NenaKerner- een sneeuwfoto zijn.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2009 - 12:07 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wedstrijd is afgelopen. Slotje!


    "I shut my eyes in order to see.'