• Aaaah, ik vind het zo vervelend als iemand me iets zegt of vraagt en als ik dan vraag wat ze zeiden, omdat ik het niet verstond; 'Laat maar.' ;x

    Echt mijn zus is zo lui als het gat van een varken. 'Wat zei je?' 'Laat maar.' 'Nee, ik wil het weten.' 'En ik wil het niet herhalen, nou goed?' en dan loopt ze weg. :'DD

    [ bericht aangepast op 23 dec 2009 - 20:17 ]


    All was well.

    Ik zeg dat áltijd tegen mijn moeder? ;x

    Absoluut, voor een nieuwsgierig kind zoals ik, is dat niet goed


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    juaa, daz echt supr Irritant ><

    LadyBug schreef:
    Dat vind ik nou ook


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik doe dat soms ook.
    En het is irritant als je dat dan wél herhaald en ze het weer niet verstaan. Laat dan ook maar. :')

    woops, dat deed ik net bij jou. :$

    maar ik doe dat veel omdat ik dat meestal niet kan uitleggen ofzo ;d


    - hoi ;D

    Ik zeg dat ook wel eens hoor 8D
    Maar dat is dan enkel als ze al zo goed als bij ieder ding dat je zei vroeg: 'wat zei je?' Dan is het net alsof ze geen interesse tonen. ;x
    Maar ik vind het vervelend als ze dat tegen mij zeggen. 8D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    LadyBug schreef:
    Dat vind ik nou ook


    For once I want to be the car crash.

    Rosebeat schreef:
    Dat vind ik ook irritant, maar ik heb ook nooit zin om het nog een keer te gaan herhalen. Laat maar is dan makkelijker.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    BlackxRoses schreef:
    nou soms is het gewoon kút om alles 2 keer te moeten vertellen. Dan heb ík ook zo iets van laat maar al! en zeker als ik in een kút bui ben. Dan heb ik helemaal geen zin om alles twee keer te zeggen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Vind ik ook.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Dat doe ik ook altijd hoor wanneer ze me niet hebben verstaan. Zeg ik ook altijd laat maar omdat ik te lui ben (':

    [ bericht aangepast op 23 dec 2009 - 21:37 ]

    dat doe ik ook altijd
    maar wel als ik het al 3keer heb gezegt
    maar na 1keer zeg ik et meestal ook gewoon
    ik vind het zelf ook vervelend
    dan hadden ze er maar niet over moeten beginnenxD


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    hihi..... ik deed dat altijd
    maar ik snap wel dat dat irri is


    To The Stars Through Adversity

    Ik vind het irritanter om alles honderd keer opnieuw te zeggen. Mijn ouders hebben dat soms, dat ze gewoon niet naar me luisteren... En dan heb ik zoiets van; ja laat maar en dan zijn ze op hun tenen getrapt --' Like luister dan van de eerste keer...


    Frankly my dear, I don't give a damn.