• Die titel heb ik zo duidelijk en kort mogelijk gemaakt, zodat iedereen ook weet waar hij/zij aan toe is als hij/zij dit leest.

    Ja dus, ieder jaar voor Kerstmis krijg ik allemaal cadeautjes die ik echt absoluut niet wil hebben en meestal ook iets van snoep. Dus dit jaar had ik voor de zekerheid een lijstje gemaakt waar duidelijk opstond wat ik wou hebben.
    -Samsung Jet
    -Digitaal fototoestel
    -Nachtlampje
    -Nieuw hoesje voor mijn iPod
    -Dvd Harry Potter 6


    Dan had ik er nog eens extra duidelijk bij vermeld dat ik dit niet allemaal van mijn ouders hoefde te krijgen, aangezien het best veel kost als je het optelt, zeker de eerste twee cadeau's. Dus komt mijn mama erachter dat mijn gsm meer als €200 kost, dat is best veel, maar ik gebruik mijn gsm's ongeveer 3 jaar, dus ik dacht van 'Misschien mag ik het wel.' Niet dus. Een deel wordt betaalt door mijn grootouders en de rest moet ik zelf bijdragen, oké daar had ik geen probleem mee. Kom ik erachter dat mijn mama geen fototoestel meer wou kopen 'want op je gsm staat ook een camera' Ja nou, als je dàt een goeie camera noemt? En op een digitaal fototoestel kan je ook langer filmen etc. Dus die ga ik zelf kopen heb ik besloten. Eergisteren waren we aan het winkelen en mijn papa moest nog iets gaan kopen in de Apple Store, dus vroeg ik aan mijn mama 'Heb je dat hoesje gekocht.' 'Nee.' Nou oké dan. Dan vroeg ik 'Mag ik het nog hebben?' en dan zucht ze wat en zegt 'Kies maar.' Dus daar heb ik nog voor moeten aandringen dat ze het zou kopen. Keek ik net onder de kerstboom lagen er 2 mini pakjes onder voor me, daar past dus géén Dvd en géén nachtlampje in. Dus mijn mama heeft weeral iets gekocht wat ik niet wou hebben. Ja, ik weet dat dit verwent klinkt en aanstellerig en misschien is dat ook wel zo, maar je wou het zelf lezen. ;x


    Ik bén blij dat ik iets krijg, ik ben niét blij met wat ik krijg. Clear?

    [ bericht aangepast op 23 dec 2009 - 20:09 ]


    All was well.

    Misschien ga je het hier wel mee eens zijn.

    Iedereen zit hier te zeggen dat je blij moet zijn dat je überhaupt iets krijgt, maar wat heb je eraan als je er niks mee kan doen? Dan kan je het beter aan de arme kinderen van de derde wereld geven die blij zijn met alles wat ze in hun handen krijgen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik bedoel het zoals Sehnsucht. Ik schrijf op dat lijstje wat ik wil hebben en dat is dan ook het énige wat ik wil hebben. Ik hoed echt niets anders, maar dan kopen ze het toch x-x


    All was well.