• Ik draag nu een tweedehands spijkerjasje, en veel mensen roepen dat dat vies is. Persoonlijk vind ik er niets vies aan. Ik heb hem goed gewassen, 2 keer zelfs. Waarom €100,- neer leggen als ik het ook voor €20,- kan krijgen. Dus nu begon ik me iets af te vragen wie draagt er van jullie ook wel een iets tweedehands? Zoja, waarom? Zonee, Waarom?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb niet echt iets tweedehands, soms wat dingetjes van een vriendin, maar daar houdt het mee op. Niet dat ik het vies vindt, sommige dingen zijn inderdaad leuk alleen weet ik nooit waar ik het moet halen etc. (':


    Brubl

    Ik draag eigenlijk geen tweedehands. Maar als ik iets leuks zou zien, en het is tweedehands, dan koop ik het wel hoor. Dan zou ik het thuis eerst wassen en daarna gewoon aan doen. Niks vies aan. Maar ik koop het eigenlijk nooit, geen idee waarom.


    Proud.

    Draag ik niet, nooit gedragen, ga ik ook nooit doen. Ik vind het fucking goor. Ookal was je het 1002939428100 keer uit, boeit niet.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Phenomenon schreef:
    Draag ik niet, nooit gedragen, ga ik ook nooit doen. Ik vind het fucking goor. Ookal was je het 1002939428100 keer uit, boeit niet.

    Als je het wast, was je het toch schoon, wat vindt jij er dan zo vies aan? - ik zoek geen ruzie wil alleen weten waarom :'D


    Brubl

    undercover schreef:
    (...)
    Als je het wast, was je het toch schoon, wat vindt jij er dan zo vies aan? - ik zoek geen ruzie wil alleen weten waarom :'D

    Gewoon het idee. Dat andere mensen het ook gedragen hebben. Je weet niet wát voor mensen. Misschien wel vet vieze. En je weet niet wat er mee gebeurd is etc. :]


    I'd rather go naked than wear fur.

    Phenomenon schreef:
    (...)
    Gewoon het idee. Dat andere mensen het ook gedragen hebben. Je weet niet wát voor mensen. Misschien wel vet vieze. En je weet niet wat er mee gebeurd is etc. :]

    Hm, ja als je het zo bekijkt wel ja. 8)


    Brubl

    2e hands is leuk, vooral omdat je veel dure dingen voor weinig kan krijgen.

    Phenomenon schreef:
    Draag ik niet, nooit gedragen, ga ik ook nooit doen. Ik vind het fucking goor. Ookal was je het 1002939428100 keer uit, boeit niet.


    Dus als je eigen kleding vies wordt, en je het was is het nog steeds goor. Ik zoek geen ruzie is snap gewoon niet wat er vies aan is, als het gewassen is, of als het zelfs naar de stomerij is geweest.

    Ik bedoel het niet bot, ik zoek geen ruzie en het is ook niet aanvallend bedoeld. Ik vraag ik me gewoon af.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Harlequin schreef:
    2e hands is leuk, vooral omdat je veel dure dingen voor weinig kan krijgen.


    Yeah, jij begrijpt mij.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik slaap met een lekker warme 2de hands pyama die ik heb gekregen


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Harlequin schreef:
    2e hands is leuk, vooral omdat je veel dure dingen voor weinig kan krijgen.

    Ja, en sommige dingen zijn niet meer nieuw te krijgen en zijn dus uniek.


    Proud.

    Sentiment schreef:
    (...)

    Dus als je eigen kleding vies wordt, en je het was is het nog steeds goor. Ik zoek geen ruzie is snap gewoon niet wat er vies aan is, als het gewassen is, of als het zelfs naar de stomerij is geweest.

    Ik bedoel het niet bot, ik zoek geen ruzie en het is ook niet aanvallend bedoeld. Ik vraag ik me gewoon af.

    Ja, maar dat is nieuw gekocht, en van mij. En zoals ik tegen undercover had gezegd:
    'Gewoon het idee. Dat andere mensen het ook gedragen hebben. Je weet niet wát voor mensen. Misschien wel vet vieze. En je weet niet wat er mee gebeurd is etc. :]'
    Snapje? Dus het voelt gewoon vies voor mij, om kleding te dragen van mensen die ik niet ken.


    I'd rather go naked than wear fur.

    En ik heb smetvrees x] Hahah.
    Ik durf ook bijna niet uit glazen van restaurants te drinken. Gewoon het idee dat andere mensen daar ook aan hebben gezeten met hun mond. Dus ik kijk eerst altijd vet goed naar dat glas of ik niks vies zie.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2009 - 12:01 ]


    I'd rather go naked than wear fur.

    Phenomenon schreef:
    (...)
    Ja, maar dat is nieuw gekocht, en van mij. En zoals ik tegen undercover had gezegd:
    'Gewoon het idee. Dat andere mensen het ook gedragen hebben. Je weet niet wát voor mensen. Misschien wel vet vieze. En je weet niet wat er mee gebeurd is etc. :]'
    Snapje? Dus het voelt gewoon vies voor mij, om kleding te dragen van mensen die ik niet ken.


    Oke, ik begrijp het.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Phenomenon schreef:
    En ik heb smetvrees x] Hahah.


    Dan klinkt het heel logisch dat je geen Tweedehands wilt.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.