• Als mensen sex schrijven i.p.v seks :') Ik kan ook niet tegen dt-fouten, geen leestekens, geen komma's waar het hoort, geen hoofdletters, breezertaal, direct een zin na een punt, schrijffouten, emoticons in een verhaal, en zoveel meer. Haha, ik ben gewoon een moeilijk mens. :')

    Waar kan jij niet tegen? ;D

    [ bericht aangepast op 22 dec 2009 - 19:12 ]


    Only losers can act the way you do

    Heroic schreef:
    Ik schrijf nooit seks. :'D

    nu wel o.o


    Magic never ends.

    Bumblebee schreef:
    (...)
    Als je altijd kritiek geeft op de kleinste foutjes en naar fouten gaat zoeken. :')
    Haha, maar weet je? Ik let daar gewoon altijd op, zonder dat ik het door heb. En dan erger ik mij aan een fout, ook al is het maar een klein foutje. Eigenlijk vind ik dat ook dom van mezelf, maarja, niets aan te doen :'D


    Only losers can act the way you do

    Aan mensen die een hekel hebben aan dingen waar je makkelijk overheen kan kijken? :'D
    (Niet op jou aanvallend bedoelt ofzo, ik zie net dat het wss wel zo overkomt :P)

    [ bericht aangepast op 22 dec 2009 - 19:16 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    HahHAaHaAha!
    LekKuRR PuHH..
    (baby)


    blame the bully.

    151209 schreef:
    (...)Haha, maar weet je? Ik let daar gewoon altijd op, zonder dat ik het door heb. En dan erger ik mij aan een fout, ook al is het maar een klein foutje. Eigenlijk vind ik dat ook dom van mezelf, maarja, niets aan te doen :'D

    Hmm, ik let meestal ook op kleine foutjes maar ik negeer dat dan gewoon, of dat probeer ik toch. ;d

    Alles wat jij net opnoemde. :')


    All was well.

    Das irritant he!
    Ik bedoel: Je weet toch wel dat het seks is ipv sex!


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    151209 schreef:
    (...)Moet ik mij nu aangesproken voelen? (krul)

    Nee mijn lerares nederlands. Die zit steets te zeiken dat niemand tegwoordig meer ABN kan en dat de havo leerling van nu de mavo leerling van vrieger is. Wij kennen de mavo niet eens.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Fragile schreef:
    Als mensen in een verhaal allemaal emoticons gebruiken, of zonder leestekens enzo schrijven. En ik kan er ook niet tegen als er mensen midden in een pad gaan staan ergens. Of van die mensen die achter je rug om praten. En nog wel veel meer, waar ik nu te lui voor ben om het allemaal neer te zetten :'D


    Protège moi de mes désirs.

    Mij maakt het niet uit wat je schrijft, zolang ik het maar kan lezen.


    None but ourselves can free our minds.

    Als mensen die breezertaal gebruiken, of ipv gewoon 1 vraag- of uitroepsteken er 5 moeten gebruiken, en dat soort dingen. En verhalen zonder leestekens met miljoenen smilies word ik ook niet vrolijk van.
    Maarja.
    Ik kan ook niet tegen mensen die zich overal druk om maken, terwijl diegene niet verplicht zijn zich zelf ook zo te gedragen/of op die manier als anderen actie te ondernemen.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Asylum schreef:
    Als mensen die breezertaal gebruiken, of ipv gewoon 1 vraag- of uitroepsteken er 5 moeten gebruiken, en dat soort dingen. En verhalen zonder leestekens met miljoenen smilies word ik ook niet vrolijk van.
    Maarja.
    Ik kan ook niet tegen mensen die zich overal druk om maken, terwijl diegene niet verplicht zijn zich zelf ook zo te gedragen/of op die manier als anderen actie te ondernemen.

    Dat van die vraagtekens en uitroeptekens kan ik ook niet af, behalve als je aan het dollen bent ;x


    -

    Blondine schreef:
    Precies hetzelfde als jou :'D. Gewoon als mensen niet in ABN praten. En nog wel meer, maar ik ben te lui om dat op te schrijven.


    - hoi ;D

    Ik kan er ook niet tegen. ;p
    Of als mensen denken dat ze een woord juist spellen, maar het eigenlijk wel keifout is.
    En als je zegt 'museums' dat ze dan zeggen dat het fout is. En dat is dus niet, beide varianten zijn juist. (':


    Where there is a sea there are pirates...

    Hmm, te veel smileys gebruiken en gewoon als mensen geen ABN praten.
    En verder dezelfde dingen zoals jou :'D


    Never run out of reasons to smile...