• Als mensen sex schrijven i.p.v seks :') Ik kan ook niet tegen dt-fouten, geen leestekens, geen komma's waar het hoort, geen hoofdletters, breezertaal, direct een zin na een punt, schrijffouten, emoticons in een verhaal, en zoveel meer. Haha, ik ben gewoon een moeilijk mens. :')

    Waar kan jij niet tegen? ;D

    [ bericht aangepast op 22 dec 2009 - 19:12 ]


    Only losers can act the way you do

    Vannalles. :'D

    [ bericht aangepast op 22 dec 2009 - 19:05 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik kan de dt-regel niet toepassen ;x
    En sex schrijf ik altijd met een x eigenlijk ;x


    -

    Mwoah, daar heb k nooit zo'n moeite mee om eerlijk te zijn.
    Ik kan niet tegen, mensen die verhalen vertellen waar ze geen ervaring mee hebben. Bijvoorbeeld;; Met een meisje zoenen is vies.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik schrijf nooit seks. :'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Tegen mensen die te veel aan regeltjes hangen. Of die niet aan andere denken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Lees mijn verhalen dan maar niet want ik heb vaak dt-fouten en schrijffouten. Ik ben daar heel slecht in en ik kan mijn verhalen niet in word maken.


    -

    Als mensen in een verhaal allemaal emoticons gebruiken, of zonder leestekens enzo schrijven. En ik kan er ook niet tegen als er mensen midden in een pad gaan staan ergens. Of van die mensen die achter je rug om praten. En nog wel veel meer, waar ik nu te lui voor ben om het allemaal neer te zetten :'D

    Luctus schreef:
    Tegen mensen die te veel aan regeltjes hangen. Of die niet aan andere denken.
    Moet ik mij nu aangesproken voelen? (krul)

    [ bericht aangepast op 22 dec 2009 - 19:09 ]


    Only losers can act the way you do

    oei
    ik heb een story waar sex staat ipv seks :'D
    Ghaha, mij valt dat niet eens op, zoals dt ook niet opvallen voor mij!


    Some people make the world special just by being in it

    Muggenzifters. :X

    Bumblebee schreef:
    Muggenzifters. :X
    Wat is dat? :'D


    Only losers can act the way you do

    Als ik dát allemaal moet opnoemen ;o

    151209 schreef:
    (...)Wat is dat? :'D

    Als je altijd kritiek geeft op de kleinste foutjes en naar fouten gaat zoeken. :')

    Precies hetzelfde als jou :'D. Gewoon als mensen niet in ABN praten. En nog wel meer, maar ik ben te lui om dat op te schrijven.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Heroic schreef:
    Vannalles. :'D