• Op wikipedia staat dat Kevin Jonas al getrouwd is, 19 december. Zo iets als 3 (!) dagen geleden. Is dat waar, of is wiki weer fout?
    EDIT: Hij blijkt ook, in 2008, voor te komen op de lijst van die meest sexy mannen op aarde

    [ bericht aangepast op 22 dec 2009 - 18:57 ]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    151209 schreef:
    (...)Lang, maar hij had toch een maagdenring? Geen seks tot het huwelijk :')

    Nouhou .. Dan nog geloof ik het niet. Kevin is 22 en ze zijn al lang samen. Zolang ze er niks over zeggen, zal het lijken dat ze nog nooit sex gehad hebben.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Natuurlijk.
    30 december staan de foto's in People Magazine en er is al een foto beschikbaar van op hun huwelijksries in Mexico. :Y)


    everything you imagined, and more...

    xTWINNIES schreef:
    (...)
    Nouhou .. Dan nog geloof ik het niet. Kevin is 22 en ze zijn al lang samen. Zolang ze er niks over zeggen, zal het lijken dat ze nog nooit sex gehad hebben.

    Er zijn mensen dat pas op hun 32ste ontmaagd zijn en toch al jaren een relatie hebben, dus het kan best. Je moet toch geen seks hebben om een relatie te hebben!


    everything you imagined, and more...

    Godfather schreef:
    Natuurlijk.
    30 december staan de foto's in People Magazine en er is al een foto beschikbaar van op hun huwelijksries in Mexico. :Y)

    Zo ver was ik nog niet gaan kijken .. Ik bedoel, Wiki zegt wel meer dingen. Jullie weten meestal wel het juiste nieuws :Y)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Godfather schreef:
    (...)
    Er zijn mensen dat pas op hun 32ste ontmaagd zijn en toch al jaren een relatie hebben, dus het kan best. Je moet toch geen seks hebben om een relatie te hebben!

    Daar heb je gelijk in, maar het kan best, dat ze het al lang gedaan hebben he ..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xTWINNIES schreef:
    (...)
    Daar heb je gelijk in, maar het kan best, dat ze het al lang gedaan hebben he ..

    Ja, natuurlijk dat dat kan. Maar wie weet het. :X Aleen hij hé (lol)


    everything you imagined, and more...

    Waar en dat van sexy mannen ook (:


    You're a star in heaven.