• By your side is filmmuziek bij de film Prom Night. Ik zat 'em zo gister met m'n moeder te kijken (via een DVD) en toen dacht ik zo "hé ik ken dat nummer toch?" x) En toen besefte ik even later dat het Tokio Hotel was. Maar dit vond ik wel even leuk om te melden.

    Oh echt? Dat wist ik niet eens! Ik ken die film ook niet, maar toch. Haha, wat grappig. ^^


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    WTF, dat wist ik helemaal niet! O.o


    -

    Ja, dat heb ik ook gehoord. Vond het eerlijk gezegd nogal ongepast op dat moment? :')


    All was well.

    Geen wonder dat liedje kwam me zoo bekend voor o.O
    whaha geil


    Rock hard, F*** Safe x']

    Die film is toch al van 2007 of 2008 ofzo? Ik wist dat wel al ja :Y). Gheheh wel stoer dat je daar gister dan op zo'n manier achter kwam.


    Wie du mir, so ich dir.

    Silbermond schreef:
    Die film is toch al van 2007 of 2008 ofzo? Ik wist dat wel al ja :Y). Gheheh wel stoer dat je daar gister dan op zo'n manier achter kwam.


    I need you like a heart needs a beat

    Hier had ik een half jaar geleden ook een topic over gemaakt x'D


    Your make-up is terrible

    Had ik ook gehoort ;D
    ik heb die een week geleden gezien ;D


    Learn from yesterday , live for today and hope for tomorrow.

    Blondine schreef:
    Oh echt? Dat wist ik niet eens! Ik ken die film ook niet, maar toch. Haha, wat grappig. ^^

    Scream is ook bij een film gebruikt.


    Think before you act.

    Hier krijg ik dus op de een of andere manier zo'n trots gevoel van x'D
    Don't know why.. n_n


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    is dat die film waar ze op de prom night allemaal worden vermoord?


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Die film ben ik op dit moment aan het downloaden, dus ik zal er straks even op letten :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Bij de tv-serie 'The Hills' komt Ready,Set,Go er ook invoor (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.