• verhaal te typen/schrijven op quizlet of hoe is het ervan gekomen dat meerdeer mensen een verhaal hier op quizlet zette?


    Geke schreef:
    Dat was ik=)
    En een vriendin van me.
    We deden eerst een dagboekserie over Harry Potter, en daarna ben ik een verhaal over Tokio hotel gaan schrijven. En later deden meer mensen dat, en bla bla.
    Eerst kon je alleen nog maar quizzen maken, en maar een maximaal aantal woorden in de uitkomst doen. Dus dan kon je maar een heel kort stuk typen steeds.
    Later kon je meer woorden gebruiken.
    En toen kwamen de series, en daarna de storys. en toen was het nu=)


    maar iedereen vond dat we vaag bezig waren, en gaven reacties als: Dit is een quizzen site hoor, als je verhalen wil schrijven moet je ergens anders zijn!

    OOOH, dat was dus gemeen, want nu schrijven de meesten verhalen.

    Maar nu weten jullie de geschiedenis van de verhalen op quizlet:Y)

    [ bericht aangepast op 22 dec 2009 - 18:26 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 24 dec 2009 - 13:05 ]

    That's the big, big question my dear..


    Life is hard and then we die

    Dat vraag ik me ook af ;o

    ik zat me dat best af te vragen :O, want het is tenslotte een quiz site X'D ipv. een verhalen site =p

    [ bericht aangepast op 22 dec 2009 - 0:28 ]

    Dat vraag ik me soms ook af. xd


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ja precies, maar het is nu een quiz en verhalen site. Ik denk dat er gewoon een Tokio Hotel generatie het hele idee van quizzen heeft overgenomen en omgezet tot fanfiction, waaruit nu ook normale verhalen en andere fanfiction is gekomen. Maar wie daarmee begon???


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ja precies, maar het is nu een quiz en verhalen site. Ik denk dat er gewoon een Tokio Hotel generatie het hele idee van quizzen heeft overgenomen en omgezet tot fanfiction, waaruit nu ook normale verhalen en andere fanfiction is gekomen. Maar wie daarmee begon???


    ja dat is waar wat je zegt.

    Dat vroeg ik me de laatste tijd ook af ;o
    Het moet toch iemand zijn geweest he.
    Ik vraag me echt af hoe. Het was tenslotte een site bedoeld voor quizjes. Wie kwam er op het idee om er verhalen op te zetten? ;o


    Where there is a sea there are pirates...

    Blijkbaar iemand die op het geniale idee kwam om een vervolgverhaal in quizzen te schrijven =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    LadyBug schreef:
    Blijkbaar iemand die op het geniale idee kwam om een vervolgverhaal in quizzen te schrijven =)

    Maar wie is die iemand? x'D


    Get back motherfuckerz'

    Expression schreef:
    (...)
    Maar wie is die iemand? x'D



    Zou degene die dit heeft gedaan zeg maar. nog steeds op Quizlet zitten?

    Ja goede vraag, whaahha ik weet het ook niet ik zit nog zo heel erg lang op deze site, ik ben ook nieuwschrierig ik wil weten weten weten ^^


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    wie weet dat wel?O (nog meer vragen XD)

    wie het ook was, diegene was origineel:Y)


    He's the reason for the teardrops on my guitar

    Expression schreef:
    (...)
    Maar wie is die iemand? x'D
    Aan elke quizletter vragen of die er mee is begonnenxD


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    De eerste quiz dat ik las was van een zekere Selin, maar ik weet haar username niet meer?


    All was well.